AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #21 Skrevet 27. februar 2017 Real technique svampen min tåler zalo-vask hver dag over mange måneder nå uten å få sprekker. Zalo er det eneste som har tatt alt for meg. Anonymkode: 142ed...9de
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #22 Skrevet 27. februar 2017 Jeg har tatt min i vaskemaskinen. Men nå er jeg forvirret. Er ikke beautyblenderen som "alle" bruker fra Real Techniques? Og nr to, jeg trodde den skulle være mer enn fuktig før bruk? Altså ikke bare spraye på med vann, men dynke den skikkelig i vann og så klemme ut vannet i håndkle eller papir etterpå? Kanskje ikke så rart at ikke min har holdt seg. Anonymkode: 78678...a84
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #23 Skrevet 27. februar 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt min i vaskemaskinen. Men nå er jeg forvirret. Er ikke beautyblenderen som "alle" bruker fra Real Techniques? Og nr to, jeg trodde den skulle være mer enn fuktig før bruk? Altså ikke bare spraye på med vann, men dynke den skikkelig i vann og så klemme ut vannet i håndkle eller papir etterpå? Kanskje ikke så rart at ikke min har holdt seg. Anonymkode: 78678...a84 Det er den originale beautyblenderen som heter "beutyblender", real technique sin "miracle complexion sponge" er regnet som en billigere dupe til beautyblenderen. Anonymkode: 142ed...9de
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #24 Skrevet 27. februar 2017 Jeg liker aller best den orginale Beautyblenderen, og det er den jeg ønsker tips om her. Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å bruke den i dagesvis før dere vasker den?? Man gnir jo inntørket og gammel foundation + millioner av bakterier inn i huden. Høres bare ekkelt ut. Jeg er selvfølgelig klar over at den skal fuktes, den er jo umulig å bruke tørr. Jeg væter den i springen også klemmer jeg den i papir før bruk.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #25 Skrevet 27. februar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er den originale beautyblenderen som heter "beutyblender", real technique sin "miracle complexion sponge" er regnet som en billigere dupe til beautyblenderen. Anonymkode: 142ed...9de Kan jeg få det med t-skje? Min er rosa, heter beautyblender, men det står også RT på boksen. Den kostet nesten to hundre på HM. Anonymkode: 78678...a84
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #26 Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, Boomonster skrev: Jeg liker aller best den orginale Beautyblenderen, og det er den jeg ønsker tips om her. Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å bruke den i dagesvis før dere vasker den?? Man gnir jo inntørket og gammel foundation + millioner av bakterier inn i huden. Høres bare ekkelt ut. Jeg er selvfølgelig klar over at den skal fuktes, den er jo umulig å bruke tørr. Jeg væter den i springen også klemmer jeg den i papir før bruk. Min blir i alle fall superekkel og sprekkete. Jeg har skylt den raskt etter bruk, men det hjelper jo ikke. Etter at jeg tok den i vaskemaskinen er den i alle fall ikke seig lenger, men den er veldig flekkete. Anonymkode: 78678...a84
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #27 Skrevet 27. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg få det med t-skje? Min er rosa, heter beautyblender, men det står også RT på boksen. Den kostet nesten to hundre på HM. Anonymkode: 78678...a84 Her er forskjellen: Anonymkode: 142ed...9de
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #28 Skrevet 27. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min blir i alle fall superekkel og sprekkete. Jeg har skylt den raskt etter bruk, men det hjelper jo ikke. Etter at jeg tok den i vaskemaskinen er den i alle fall ikke seig lenger, men den er veldig flekkete. Anonymkode: 78678...a84 Å skylle den er det null poeng i med mindre du bruker vannløselig foundation. Du må vaske den med såpe/zalo og ikke i vaskemaskin, da forsvinner alle flekkene.
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #29 Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er forskjellen: Anonymkode: 142ed...9de RT sin er vanskelig å vaske da den er veldig kompakt, tar eeeevigheter å skylle ut all skummet i svampen.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #30 Skrevet 27. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er forskjellen: Anonymkode: 142ed...9de Takk. Jeg har den øverste. Som også er fra RT, ja? Anonymkode: 78678...a84
Callisto83 Skrevet 27. februar 2017 #31 Skrevet 27. februar 2017 Hva bruker dere forresten for å "tørke" beautyblenderen med?
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #32 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg har den øverste. Som også er fra RT, ja? Anonymkode: 78678...a84 Nei.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #33 Skrevet 27. februar 2017 2 minutter siden, Boomonster skrev: Å skylle den er det null poeng i med mindre du bruker vannløselig foundation. Du må vaske den med såpe/zalo og ikke i vaskemaskin, da forsvinner alle flekkene. Har vasket den kjapt og slurvete med håndsåpe. Men ja, Zalo og olje på den neste da. For min nåværende kastes snart. Den er ren, men ser ekkel ut. Anonymkode: 78678...a84
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #34 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, Callisto83 skrev: Hva bruker dere forresten for å "tørke" beautyblenderen med? Den trenger ikke å tørkes, mener du før sminking? Jeg skyller den i vann, klemmer ut det meste og skviser den til slutt i litt toalettpapir.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #35 Skrevet 27. februar 2017 2 minutter siden, Boomonster skrev: Nei. Hahaha, det har jeg trodd i et år nå. Så bra jg ramlet over denne tråden før jeg hadde blitt superpåståelig i en eller annen diskusjon! Anonymkode: 78678...a84
Callisto83 Skrevet 27. februar 2017 #36 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, Boomonster skrev: Den trenger ikke å tørkes, mener du før sminking? Jeg skyller den i vann, klemmer ut det meste og skviser den til slutt i litt toalettpapir. Tenkte rett før sminking ja
Pmaxqueen Skrevet 27. februar 2017 #37 Skrevet 27. februar 2017 Jeg vasker ikke min hver dag.. Men om du føler behov for det så kjør på. Rart mitt tips ikke er blitt nevnt da det er mye mer effektivt enn zalo Asan er det beste for å vaske Beautyblenderen. Fukt svampen, ta litt asan i håndflaten og "skrubb" svampen mot hånden.. Siden asan er en såppas mild såpe så renses den fort ut av blenderen også. Den ser helt ren ut etter en vask lykke til.
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #38 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, Pmaxqueen skrev: Jeg vasker ikke min hver dag.. Men om du føler behov for det så kjør på. Rart mitt tips ikke er blitt nevnt da det er mye mer effektivt enn zalo Asan er det beste for å vaske Beautyblenderen. Fukt svampen, ta litt asan i håndflaten og "skrubb" svampen mot hånden.. Siden asan er en såppas mild såpe så renses den fort ut av blenderen også. Den ser helt ren ut etter en vask lykke til. Tviler litt på asan tar all sminken siden vanlig dusjsåpe ikke tar det, men jeg skal prøve
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #39 Skrevet 27. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg har den øverste. Som også er fra RT, ja? Anonymkode: 78678...a84 omg Anonymkode: 1a25f...8a7
Pmaxqueen Skrevet 27. februar 2017 #40 Skrevet 27. februar 2017 Akkurat nå, Boomonster skrev: Tviler litt på asan tar all sminken siden vanlig dusjsåpe ikke tar det, men jeg skal prøve Jeg vet.. Man skulle ikke tro det! Men er det mest effektive jeg har brukt på den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå