Gå til innhold

Til dere barnløse kvinner, single:

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uaktuelt. Dealbreaker. Vil ha barn i fremtiden, men ikke nå.

Anonymkode: 52b61...cff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men rart at mange kvinner ikke bryr seg om at menn har barn da? Er de damene desperat da? 

Anonymkode: dc073...ca5

nei. kvinner liker barn mer enn menn og er mer familie orientert...de vil som oftest ha en familie langt før mannen vil det. mannen vil ha sex og en pen dame å ha sex med som gir han oppmerksomhet, når barn kommer i veien blir hun ofte tjukk, lat , mindre sex og mindre oppmerksomhet og tid med mannen og forholdet deres....hvor ofte hører du mannen som maser i froholdet om barn ? aldri .  hvor ofte hører du kvinner som klager over at mannen ikke vil ha barn enda? eller flere. det er det mye tråder om her på kg

i rest my case

Skrevet

Jeg skulle aldri date noen med barn, så traff jeg en mann jeg ikke kunne si nei til. Så da ble barna med på lasset.

Anonymkode: f814f...414

Gjest Axl Rose
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en evt eks som muligens stikker kjepper i hjulene og han må ha kontakt med plager deg ikke? 

Anonymkode: dc073...ca5

Ekser kan bare prøve seg men de får sjelden til ødelegge noe som helst. Det er en grunn til at hun er blitt en EKS. Eneste jeg har med min eks er felles barn og vennskap. Ikke noe mer enn det. Så folk kan da ikke gå rundt å frykte ekser:fnise: Da må de forbli single eller gå etter noen som aldri har hatt kjæreste. Ekser kan dukke opp å ødelegge selv om man ikke har felles barn. 

Skrevet

Det utgjør noen forskjeller. Med en barnløs mann så er du på samme ståsted, du kan skape barn sammen og man kan date med fritt. Når den ene har barn så er det jo ikke like stor frihet og samtidig stedsbundet, 

Anonymkode: 649dd...d37

Skrevet
35 minutter siden, brownbrown skrev:

nei. kvinner liker barn mer enn menn og er mer familie orientert...de vil som oftest ha en familie langt før mannen vil det. mannen vil ha sex og en pen dame å ha sex med som gir han oppmerksomhet, når barn kommer i veien blir hun ofte tjukk, lat , mindre sex og mindre oppmerksomhet og tid med mannen og forholdet deres....hvor ofte hører du mannen som maser i froholdet om barn ? aldri .  hvor ofte hører du kvinner som klager over at mannen ikke vil ha barn enda? eller flere. det er det mye tråder om her på kg

i rest my case

I rest my case?  Min mann gnåler høl i hue på meg om flere barn så den teorien din stemmer ikke. Kanskje i din omgangskrets, men det er jo ikke hele verden.  

Anonymkode: 61e3d...301

Skrevet

Fordelen med at de har barn fra før er at du vet sånn ca hvilken forelder de kommer til å bli for deres barn,  hvis dere får noen.  Nok av historier på kåge om kvinner som sitter med "skjegget i postkassa ".

Skrevet

Nå virker det jo som menn med barn, eller fedre, "resirkuleres" og får flere kull med barn. Noe som forklarer hvorfor flere menn enn kvinner er barnløse. Det er jo et argument for at fedre er attraktive som partnere for kvinner, jevnt over. 

Jeg har blitt miljøskadd nok av blant annet stemortråder her på forumet til å skygge unna. 

• Liker 1
Skrevet

Lite aktuelt.

Anonymkode: accd3...64b

Skrevet

Personlig ville jeg ikke syntes det var spesielt attraktivt, men dersom det viste seg at han jeg holder på med nå hadde et barn (ikke at han hadde løyet, men at han hadde et han ikke visste om før vi visste det så og si samtidig), ville jeg sannsynligvis akseptert det ganske greit. Kommer an på hvor følelsesmessig investert man er, tror jeg, så dersom man allerede har falt for noen tror jeg det er enklere å akseptere (eh, samtidig som det er en greie man ikke skal skjule da). 

Har en god venninne som i en alder av knapt 27 ble stemor for to barn. Hun virket ikke som typen til det, men det har gått helt strålende.

Anonymkode: c3ce4...a04

Skrevet

Nei, det hadde vært ganske så uaktuelt for min del. Det er definitivt en av dealbreakerne mine. En drømmemann for meg har ikke barn, da er han i såfall neppe noen drømmemann mer. Har vært frivillig barnløs i svært mange år nå, og en eventuell partner bør helt klart være av samme oppfatning.

Skrevet

Totalt uaktuelt!! Må være et mareritt!

Anonymkode: ea8e8...5c1

Skrevet

Vil også legge til at det er en stor dealbreaker om en fyr lyver om å ikke ha barn. Det har skjedd med tidligere, og synes det er sykt ansvarsløst. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel.. Det var et nei, men så datet jeg en fyr med et barn fra før og fant ut det kunne bli et ja i stedet. Men så ble det et nei igjen der jeg er i livet i dag. 

Endret av annebanane
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil også legge til at det er en stor dealbreaker om en fyr lyver om å ikke ha barn. Det har skjedd med tidligere, og synes det er sykt ansvarsløst. 

Samme her. Overraskende mange, så hvis det er så attraktiv for kvinner med menn med barn, hvorfor lyver de om å ha de??

Anonymkode: 52b61...cff

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

I rest my case?  Min mann gnåler høl i hue på meg om flere barn så den teorien din stemmer ikke. Kanskje i din omgangskrets, men det er jo ikke hele verden.  

Vist du ser mitt valg av ord så står det som oftest. Så i de fleste tilfeller er det slik.

I rest my case

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...