AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Hvor attraktiv er en fyr med et eller flere barn fra før? Spør siden her inne er tydeligvis alenemødre stilt bakerst i køen (iflg menn). Så da lurer jeg😊 ville du involvert deg om du selv ønsket barn på sikt? Anonymkode: dc073...ca5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Det har ingenting å si om han har barn fra før eller ikke. Anonymkode: 530e2...437 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Svært lite attraktiv for min del, selv om jeg kan se hvorfor noen damer kan like det. Ferdig oppdratt mann, stor sannsynlighet for at han er omsorgsfull og har andre kvaliteter som er positivt. Jeg har vært gjennom et forhold hvor mannen hadde barn og ønsker ikke utsette meg selv for det igjen fordi jeg sliter litt psykisk til tider. Anonymkode: 10a50...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ingenting å si om han har barn fra før eller ikke. Anonymkode: 530e2...437 Så en evt eks som muligens stikker kjepper i hjulene og han må ha kontakt med plager deg ikke? Anonymkode: dc073...ca5
OppNedPåAlt Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 Jeg tror ikke jeg er klar for å bli stemor, men jeg tenker også at jeg skal ikke la drømmemannen gå på grunn av at han har barn. To barn med to forskjellige, tsja. Man kan ha uflaks, men hvis det er snakk om to barn med to forskjellige på kort tid så tyder det på dårlig dømmekraft. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #7 Skrevet 21. februar 2017 1 minutt siden, OppNedPåAlt skrev: Jeg tror ikke jeg er klar for å bli stemor, men jeg tenker også at jeg skal ikke la drømmemannen gå på grunn av at han har barn. To barn med to forskjellige, tsja. Man kan ha uflaks, men hvis det er snakk om to barn med to forskjellige på kort tid så tyder det på dårlig dømmekraft. Hva med fire barn med... tre forskjellige mødre? Noen av oss kan være veldig uheldige vet du. Ikke alle kvinner er ærlige når de sier at de går på pillen. Anonymkode: 69ad4...bc2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #8 Skrevet 21. februar 2017 Er alenemødre bakerst i rekka?😂 Da vet jeg ikke hvorfor jeg har hadd så mange flammer, og nå en fantastisk mann, jeg er/var jo alenemor😅 Jeg hadde ikke brydd meg om fyren har barn eller ikke, jeg er glad i barn så for meg har dette ingenting å si😊 Om han har flere barn med flere kvinner, hva så? Mamma har meg med en mann, og broren min med en annen. Ikke alle er 100% perfekt dessverre. At det gikk dårlig i ett forhold, betyr ikke at man ikke skal kunne finne lykken på nytt, og sette flere barn til verden med en annen. Anonymkode: f39b3...bb4 1
OppNedPåAlt Skrevet 21. februar 2017 #9 Skrevet 21. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med fire barn med... tre forskjellige mødre? Noen av oss kan være veldig uheldige vet du. Ikke alle kvinner er ærlige når de sier at de går på pillen. Anonymkode: 69ad4...bc2 Jo altså, enten er det uflaks eller dårlig dømmekraft. Men litt forskjell å ha disse 4 i løpet av ti år og i løpet av 30 år... (Men hvis alle tre kvinnene var uærlige om pillen, så hadde jeg sagt dårlig dømmekraft ) 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #10 Skrevet 21. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så en evt eks som muligens stikker kjepper i hjulene og han må ha kontakt med plager deg ikke? Anonymkode: dc073...ca5 Nei. Sånne ting er naturlig og rivalisering mellom kvinner kan fint være der selv om mannen ikke har barn med noen som helst. Det eneste som kunne plagd meg er om barna aldri godtok meg på noe nivå og så på meg som den onde stemoren. Anonymkode: 530e2...437
Brukerano Skrevet 21. februar 2017 #11 Skrevet 21. februar 2017 Har kjæreste(gutt) med to barn fra før av. Skulle det blitt slutt hadde jeg ikke ønsket å finne en ny mann med barn. Men det er rett og slett fordi jeg har blitt så glad i barna hans, og det hadde vært tungt å vanske å gi slipp på dem også. Og hadde ikke orker tanken på det igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #13 Skrevet 21. februar 2017 Er ikke singel lengre,men søkte etter menn uten barn da jeg laget datingprofil på nettet.Datet kun barnløse.Er i 30-årene. Har nå blitt sammen med en mann som er barnløs.Det blir enklest sånn. Anonymkode: 7fe66...872 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #14 Skrevet 21. februar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor attraktiv er en fyr med et eller flere barn fra før? Spør siden her inne er tydeligvis alenemødre stilt bakerst i køen (iflg menn). Så da lurer jeg😊 ville du involvert deg om du selv ønsket barn på sikt? Anonymkode: dc073...ca5 Tja. Av en eller annen grunn har jeg aldri datet noen med barn, vet ikke hvorfor. Kanskje jeg ubevisst unngår menn med barn? Jeg er ikke ung, er 36 år, barnløs, ikke noe spesielt ønske om barn.Nå er jeg i et forhold, med en barnløs mann i 40-årene. De jeg datet før han var også barnløse. Jeg er glad i barn, men det er jo et stort ansvar, og man vil jo også måtte forholde seg til mannens eks på et vis. Samtidig ville jeg syntes at det hadde vært TOTALT uattraktivt med en mann som ikke satte barna sine først. Anonymkode: e370c...e64 1
Bærtur Skrevet 21. februar 2017 #15 Skrevet 21. februar 2017 Er i utgangspunktet skeptisk, men om han har et godt forhold til ungene og et ryddig forhold til eksen, er det bedre. Vil jo gjerne ha unger selv, så han bør være åpen for flere unger.
brownbrown Skrevet 21. februar 2017 #16 Skrevet 21. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er alenemødre bakerst i rekka?😂 Da vet jeg ikke hvorfor jeg har hadd så mange flammer, og nå en fantastisk mann, jeg er/var jo alenemor😅 Jeg hadde ikke brydd meg om fyren har barn eller ikke, jeg er glad i barn så for meg har dette ingenting å si😊 Om han har flere barn med flere kvinner, hva så? Mamma har meg med en mann, og broren min med en annen. Ikke alle er 100% perfekt dessverre. At det gikk dårlig i ett forhold, betyr ikke at man ikke skal kunne finne lykken på nytt, og sette flere barn til verden med en annen. Anonymkode: f39b3...bb4 ja de er bakerst i rekken....finnes mange desperate menn der ute 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #17 Skrevet 21. februar 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: ja de er bakerst i rekken....finnes mange desperate menn der ute Men rart at mange kvinner ikke bryr seg om at menn har barn da? Er de damene desperat da? Anonymkode: dc073...ca5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #18 Skrevet 21. februar 2017 Å ha mann på heltid og livet ut er i seg selv lite fristende. Hilsen alenemor. Anonymkode: 82a21...ea8 3
Gjest Tamsi Skrevet 21. februar 2017 #19 Skrevet 21. februar 2017 Ikke aktuelt for min del, men jeg har overhodet ikke lyst på barn heller.
SnuskeLuska Skrevet 21. februar 2017 #20 Skrevet 21. februar 2017 (endret) Hadde vært totalt uaktuelt å bli sammen med en som har barn. Er en grunn til at jeg ikke har barn selv og det er at jeg ikke ønsker noe med barn å gjøre. Hverken mine egne og spesielt ikke andres. Har heldigvis en samboer som mener det samme. Endret 21. februar 2017 av SnuskeLuska 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå