Gå til innhold

tannlegespørsmål . Betennelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått med betennelse lenge i en tann , jeg fikk ordnet den , men blir ikke kvitt betennelsen .. Jeg fikk antibiotika , men betennelsen kom tilbake, Tannlegen min er ekstremt nøye med å "vaske" nedi rota , så jeg synes det er ekstremt rart at det fortsatt er betennelse nedi der. (holdt på kjempe lenge ) 

Jeg synes dette er kjempe ekkelt !! Nevnte dette til tannlegen min tidligere, men han mente at det gikk over med litt tid. Men det gjør ikke det ...

Hva skal jeg gjøre :(  

Anonymkode: 3ae04...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en annen tannlege. Når en er usikker: second opinion.

Tannlegen din har for mye å tape på å innrømme feilbehandling til at du kan stole på vedkommende, så du må gå annetsteds. Eventuelt ringe dem opp og muntlig høre hva de ville ha gjort med din situasjon. 

Anonymkode: 0664b...771

• Liker 1
Skrevet

Stakkars deg, det er vondt med betennelse! 

Betennelsen kan sitte i en kanal i tannen som tannlegen ikke fant da han/hun behandlet deg, og derfor ikke har fått renset og fylt skikkelig igjen. Antibiotika hjelper ikke hvis tannen ikke er godt nok rotfylt. Du må rett og slett be tannlegen om å åpne opp igjen. Du har betalt for rotfylling, og da skal jo ikke tannen være betent etterpå.

Anonymkode: 0815a...989

Skrevet

Gå til en annen tannlege. Dette er ikke heldig å gå med.

Anonymkode: 860d1...337

Skrevet

Hvis du skal få en second opinion, finner du en spesialist i endodonti (rotfylling) og en moderne klinikk, ikke en som annonserer med "billigst i byen"-annonse. Det viktige er at jobben gjøres bra.

Anonymkode: 0815a...989

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk alle for svar !! Jeg har grudd meg så gale til å spørre om dette , at dere aner ikke . Så tuuusen takk til alle dere !!

Jeg skal dra å prate med tannlegen , neste gang jeg har en god dag :) Det er helt grusomt å gå med den betennelsen , jeg tenker på det HELE tiden , å det er som om noen matvarer/drikke gjør sånn at betennelsen blir verre faktisk. Jeg er redd tannen skal bare dette ut , å den er øm av og til  . Å den er plassert slik at jeg kan ikke trekke den ...

Anonymkode: 3ae04...ed6

• Liker 1
Skrevet

søk opp oil pulling, kanskje det kan hjelpe deg

Anonymkode: f5a46...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...