Mis(s)Understood Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Må bytte HDMI kabelen til flatskjermen min grunnet skade. Hadde ikke ønske om å bestille ny fra Canal Digital til blodpris (heller ikke anbefalt av kundeservice). Søker litt og finner 123elektronikk.no med sine mystisk lave priser. For godt til å være sant sammenliknet med norske butikker, men helt på linje med prisene i danske butikker. Noen som har kjøpt noe fra dem? Jeg sikler på denne. Trenger ikke mer enn 1 meter og synes prisforskjellen er urimelig stor mot det som synes å være standard pris i Norge (Kjell & Co, Elkjøp, ) Erfaringer tas imot og leses med takknemlighet.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Kjøp den billigste. HDMI er digitalt, så serien med enere og nullere som sendes igjennom den, blir ikke forandret av prisen på kabelen. Anonymkode: 7196c...334
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Min erfaring er at det ikke har noe å si hva man kjøper for så korte lengder, mens for lengder på 3-4 meter eller mer så er det ofte problemer med at bildet ikke vises med de billigste. Anonymkode: c59b9...87d
Mis(s)Understood Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2017 Takk, takk til alle mann. Men, ingen har altså kjøpt noe fra 123elektronikk.no da?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 (endret) 9 timer siden, Mis(s)Understood skrev: Takk, takk til alle mann. Men, ingen har altså kjøpt noe fra 123elektronikk.no da? Nei, jeg kjøper det enda billigere fra ebay. Kjøp fra 123elektronikk du. Anonymkode: e75f1...318 Endret 22. februar 2017 av Nordvesta Innlegg ryddet for hetsende utsagn 1
Nordvesta Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Tråden ryddet for hetsende utsagn og svar til dette Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har kjøpt mine på Biltema og Clas Ohlson, billige.(ihvertfall i forhold til elkjøp, expert o.l.) Men det er fordi jeg har trengt dem type i går, og da gidder jeg ikke bestille på nett. Anonymkode: 0a8d4...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå