Gå til innhold

Går Levi's jeans mye ut ved bruk?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et par Levi's 529 jeans i dag og syns de sitter flott. Etter et par mislykkede kjøp på Vero Moda hvor buksene er blitt STORE etter vask, lurer jeg nå på hvordan det blir med Levi's'en!?

Vies de mye ut? Noen triks for å holde fasongen?

Tilslutt: hvor mange cm forskjell er det i livet pr størrelse? (glemte selvfølgelig å prøve å trykke meg inn i en mindre bukse, men tror ikke det ville gått!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine bukser pleier vide seg ut, men de pleier ikke forandre noe på størrelsen (livvidden.) De er jo like "trange" igjen etter vask, så det er bare bra med den størrelsen du har.

Det er iallefall min erfaring!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bukser pleier vide seg ut, men de pleier ikke forandre noe på størrelsen (livvidden.) De er jo like "trange" igjen etter vask, så det er bare bra med den størrelsen du har.

Det er iallefall min erfaring!! :roll:

Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor himler du med øynene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Levis 529 vider seg ut en god del. (Det er stretch i dem. Olabukser med litt stretch i vider seg gjerne ut litt mer enn andre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor himler du med øynene??

Fordi jeg ikke vet om det gjelder alle, og jeg vil ikke si at dette skjer med ALLE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 529 er jeg veldig fornøyd med! Den vider seg litt ut, men minst av alle bukser jeg har. Men jeg kjøpte den stram altså...

Men er det virkelig stretch i den? Innbilte meg at det ikke var det jeg... :oops:

Jeg har nemlig hatt mye bedre erfaring med bukser uten stretch ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, bra! Hvis ikke så hadde jeg dummet meg skikkelig ut når jeg sier at jeg ikke liker stretch, og at den buksen er så mye bedre (for meg) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har krympet fælt i beina. Kommer ikke til å bruke den mer. Bukser som er for korte i beina er ikke pent. Men har hørt at levis har en tendens til å krympe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv erfart at de fleste typer dongeri vider seg ut en halv størrelse, så det gjelder å kjøpe dem trange. Ved vask trekker de seg litt sammen igjen. Dongeri med litt stretch holder bedre på fasongen, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...