MarenB Skrevet 21. februar 2017 #1 Del Skrevet 21. februar 2017 Hei folkens! Kjøpte meg scooter på lørdag, å nå har den begynt å lekke bensin.. Noen som har litt peiling og vet hva som er problemet og hva jeg kan gjøre? Legger ved bilde med ring rundt der bensinen drypper fra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Del Skrevet 21. februar 2017 hehe dette er et kvinneforum. Prøv på et manneforum i stedet Anonymkode: afc70...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. februar 2017 #3 Del Skrevet 21. februar 2017 48 minutter siden, MarenB skrev: Hei folkens! Kjøpte meg scooter på lørdag, å nå har den begynt å lekke bensin.. Noen som har litt peiling og vet hva som er problemet og hva jeg kan gjøre? Legger ved bilde med ring rundt der bensinen drypper fra 😊 Og du har ikke overfylt tanken sidt du fyllte bendin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenB Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2017 Nei, har ikke det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Del Skrevet 22. februar 2017 Tenne på, så blir alt borte? :D Anonymkode: 07127...008 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenB Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 22. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: 008 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenne på, så blir alt borte? :D Anonymkode: 07127...008 Hahaha ska ta å prøva dt, kansje dt hjelpe 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå