Gå til innhold

Hvem skal stemme arbeiderpartiet i 2017?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skal jeg. Alle skal med!!!

Hvis de holder ord på å skape arbeidsplasser så. Med mindre noen kan anbefale bedre parti for det. Uansett vil gjerne høre din formening?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sitat

Hvem skal stemme arbeiderpartiet i 2017?

Ingen, håper jeg.

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Skywalker skrev:

Ingen, håper jeg.

Hvorfor er du imot det partiet? Jeg stemte på FRP før, men jeg skjønte at det finnes mere viktigere ting å fokusere på enn innvandring og slikt.

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg, men håper de får flere stemmer enn høyre og FRP!

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Har aldri stemt på AP, kommer aldri til å stemme på AP og håper de blir lang mindre i fremtiden. 

Skrevet

Ikke jeg, jeg skal stemme SV, for de vil gjøre noe med boligkrisen, med lærerkrisen, med sykepleierkrisen, med arbeidsledigheten, de har den fornuftigste politikken.

Anonymkode: 04f69...15e

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal ikke stemme AP. Arbeidsplasser er noe som skapes over tid - ved innovasjon og tilrettelegging for bedrifter. Om AP bestemmer seg for å ansette folk i offentlig sektor for å pynte på ledighetstallene, så hjelper ikke det. 

I tillegg ønsker jeg ikke Støre som statsminister. Han er altfor vag i sine politiske uttalelser.

Når det gjelder arbeidsmarkedet, så må vi bare belage oss på at det vil bli færre jobber. Det er sånn fremtiden ser ut. Dette kunne vi siste lese i Dagens Næringsliv: http://www.dn.no/talent/2017/02/19/1934/Arbeidsliv/ny-rapport-viser-optimisme-for-fremtiden-blant-norsk-ungdom-det-er-naivt

Anonymkode: 9d6ec...04e

• Liker 4
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke jeg, har aldri gjort det, kommer heller aldri til å gjøre det.

Skrevet
2 timer siden, Askod skrev:

Hvorfor er du imot det partiet?

Hvorfor skal jeg være for?

• Liker 3
Skrevet

Jeg stemmer AP på stortingsvalg og Miljøpartiet på kommunevalg

Anonymkode: d51a4...bde

Skrevet

Jeg gjør nok ikke det. Men jeg vet heller ikke hva jeg skal stemme, da jeg igrunn ikke er enig med noen partier lengre.

Anonymkode: b49d6...caa

• Liker 1
Skrevet (endret)

Stemmer på Rødt. Arbeiderpartiet støtter HAMAS terrorister. 

Denne videoen er finansiert av Arbeiderpartiet og norske skattepenger. I videoen blir barn lært til å halshogge jøder. Det er rett og slett fordelig det som Arbeiderpartiet driver med.

Her er enda en video fra Hamas.

Endret av QATAR
  • Liker 1
Skrevet

I denne videoen kan du se Jonas Gahr Støre rømme fra journalister.
Fordi journalister konfronterer Jonas Gahr Støre om våpeneksport til terrorister.
Jeg stemmer på Rødt og ikke Arbeiderpartiet. AP er en terrorist organisasjon.

Skrevet

En gang Frepper, alltid frepper 😊

• Liker 1
Skrevet

Rødt er framtidens sosialister. Arbeiderpartiet hører hjemme på søppelhaugen. 
Aldri i livet om jeg skal stemme på et parti som finansierer terrorisme i midtøsten.

Skrevet
3 timer siden, Askod skrev:

Hvorfor er du imot det partiet? Jeg stemte på FRP før, men jeg skjønte at det finnes mere viktigere ting å fokusere på enn innvandring og slikt.

Jeg har bodd to år i Lund, ikke langt fra Malmö og jeg vil ikke at Norge skal bli som Sverige, så jeg må nok si nei takk.

Støre ønsker multikulturelt Norge

Anonymkode: b6deb...7c7

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 timer siden, QATAR skrev:

Stemmer på Rødt. Arbeiderpartiet støtter HAMAS terrorister. 

Denne videoen er finansiert av Arbeiderpartiet og norske skattepenger. I videoen blir barn lært til å halshogge jøder. Det er rett og slett fordelig det som Arbeiderpartiet driver med.

Her er enda en video fra Hamas.

Støre sa bare at han hadde forbindelser til en avtale eller noe med palestinerne, Ikke at han direkte snakket med ham. Om du ser hele videoen. Det betyr ikke at han direkte støtter en terroristgruppe.

Endret av Askod
  • Liker 1
Skrevet

🙋

Anonymkode: f52f0...8ad

Skrevet

Håper de ryker ut av Stortinget. Ingenting hadde vært bedre enn å se det nederlaget :)

Anonymkode: 5276a...1b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...