Gå til innhold

Hvor mange damer har elsker ?

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med menn? De er vel kule og sexy de da?

Anonymkode: 068c8...f1d

Nei. Menn som har elskere og er utro mot sin kone er like mye boss menneske

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På ‎21‎.‎02‎.‎2017 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er en voksen selvstendig kvinne med en bra jobb. Er gift med en kjekk real mann, men for og spe på med litt krydder i verdagen så har jeg en fast elsker som er min kollega. Jeg har det fantastis fint med han, så det er vel grunnen til min ulovlige hemmelighet. Vi møtes vel ca to ganger i uken og har sex.

Anonymkode: e817d...379

Hvordan kan du fremheve mannen din som real mens du selv har elsker? Hva får mannen din ut av ekteskapet, steller han huset og følger opp barna mens du titt og ofte koser deg med din elsker?

Skrevet (endret)

Har ingen kommentarer. 

Endret av trøndergutt
Upassende innhold
Skrevet

Jeg har.. og er ikke stolt av det, men det ikke lett å komme seg ut av det igjen gitt. Så for dere som vurderer å skaffe dere en; Ikke gjør det :icon_frown:

Anonymkode: 6817d...e3d

• Liker 1
Skrevet

Vi møtes forresten en gang i uka, noen ganger mer, noen ganger mindre. Det startet først bare helt uskyldig og plutselig bare ble det sånn.

Hvorfor? Godt spørsmål. Det var vel fordi han ga meg noe jeg ikke får i forholdet jeg er i, han får meg til å føle meg som verdens deiligste og jeg går der ifra med bedre selvtillit enn noen sinne.

Anonymkode: 6817d...e3d

• Liker 2
Skrevet

Har samboer og er trofast selvfølgelig han tilfredsstiller meg men han liker se meg med leketøy så har mange dildoer og haha

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...