AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Hvor lenge ca er nesen tett ved en svak forskjølelse? Kan ikke huske sist jeg var forskjølet så dette husker jeg ikke.. Anonymkode: ef9d1...25d
Nonymuss Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 "Du vet ikke hva du har før du mister det" sier de, tett nese kan variere veldig med hvor kraftig forskjølelsen er, men mtp at du har en svak forskjølelse så kan det være flere faktorer som gjør at nesa di er tett. Ikke ta for mye nesespray for da vil nesa bli tett om du plutselig ikke bruker det. Kulda kan også forårsake at nesa blir tett.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, Nonymuss skrev: "Du vet ikke hva du har før du mister det" sier de, tett nese kan variere veldig med hvor kraftig forskjølelsen er, men mtp at du har en svak forskjølelse så kan det være flere faktorer som gjør at nesa di er tett. Ikke ta for mye nesespray for da vil nesa bli tett om du plutselig ikke bruker det. Kulda kan også forårsake at nesa blir tett. Åja så er ikke sikkert det er pga forskjølelse nesen min er tett? Anonymkode: ef9d1...25d
Nonymuss Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 På 21.2.2017 den 12.29, AnonymBruker skrev: Åja så er ikke sikkert det er pga forskjølelse nesen min er tett? Anonymkode: ef9d1...25d Det er nok mest sannsynelig pga forskjølelsen, tror jeg klarte å lese litt feil i beskrivelsen din, hehe
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 På Tuesday, February 21, 2017 den 11.16, AnonymBruker skrev: Hvor lenge ca er nesen tett ved en svak forskjølelse? Kan ikke huske sist jeg var forskjølet så dette husker jeg ikke.. Anonymkode: ef9d1...25d Normalt regnes fra 10 - 14 dager fra du er helt tilbake til ditt gamle jeg. Anonymkode: 33b73...aee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå