Gå til innhold

Seksualitetforumet og useriøsitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Fra tid til annen opplever vi at det postes veldig mye useriøst her inne. Dette fører til at brukere som forsøker, eller ønsker å komme med sine spørsmål om seksualitet vegrer seg for å gjøre det. Spørsmål som stilles i et forum for seksualitet er gjerne følsomme, og brukerne som kommer med dem er gjerne følsomme for hvordan svarene er. Ingen liker å føle seg latterliggjort.

"Det finnes ingen dumme spørsmål. Kun dumme svar."

En del tråder er tydelig startet som useriøse i utgangspunktet. Slike tråder er også med på å trekke seksualitetforumet ned fra å være seriøst, som det er ment å være, og til å bli en underavdeling av "Snikk-snakk". Som det ikke er ment å være.

Hjelp oss å holde forumet i den stand vi ønsker å ha det. Post snikk-snakk i forumet for snikk-snakk, og la dette forumet få lov til å fylle den funksjonen det er tiltenkt. Litt fleip og moro er selvsagt ok, men ikke på bekostning av andre brukere. Eller så mye av det at hele forumet framstår som useriøst.

Takk! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei dere!

Fra tid til annen opplever vi at det postes veldig mye useriøst her inne. Dette fører til at brukere som forsøker, eller ønsker å komme med sine spørsmål om seksualitet vegrer seg for å gjøre det. Spørsmål som stilles i et forum for seksualitet er gjerne følsomme, og brukerne som kommer med dem er gjerne følsomme for hvordan svarene er. Ingen liker å føle seg latterliggjort.

"Det finnes ingen dumme spørsmål. Kun dumme svar."

En del tråder er tydelig startet som useriøse i utgangspunktet. Slike tråder er også med på å trekke seksualitetforumet ned fra å være seriøst, som det er ment å være, og til å bli en underavdeling av "Snikk-snakk". Som det ikke er ment å være.

Hjelp oss å holde forumet i den stand vi ønsker å ha det. Post snikk-snakk i forumet for snikk-snakk, og la dette forumet få lov til å fylle den funksjonen det er tiltenkt. Litt fleip og moro er selvsagt ok, men ikke på bekostning av andre brukere. Eller så mye av det at hele forumet framstår som useriøst.

Takk! :wink:

:klappe:

Skrevet

Denne var kanskje myntet på meg, ja. Jeg innrømmer selvsagt å ha postet en del tråder med mer eller mindre seriøst innhold, og mange av dem kunne sikkert ha blitt postet på snikk-snakk. Jeg følte dog at ettersom de hadde en seksuell undertone, at de hørte hjemme her. Jeg skjønte jo fort at det ikke var slik, da de ble flyttet.

Jeg er enig i at et forum om seksualitet bør være seriøst, men jeg mener også at humor bør ha en plass her. Altfor mange tar sex så alt, alt for seriøst, så man bør kunne ha rom for litt fleip også på dette forumet. Jeg har derimot aldri gått inn for å latterliggjøre noen, eller å gjøre det vanskelig for andre å poste tråder her.

Er det noen som føler det slik, får jeg bare ta det til etterretning og heller endre skriveadferd.

Skrevet
Denne var kanskje myntet på meg

Innlegget ligger som prioritert her på seksualitetforumet. Det betyr at det er ment generelt. :-)

Skrevet

Joda, Hege... men jeg skjønte den allikevel... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...