Gå til innhold

forkjølet? bilhulebetennelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fader altså nå er jeg så lei,

Jeg har vært syk i over en UKE, hjemme siden sist MANDAG med denne forkjølelsen. Jeg vil ut å jogge og være aktiv, men i stedet så sitter jeg her å kremter og hoster. I dag verker det ikke så mye, men jeg var så klart utslått i dag tidlig etter hosting i flere timer i natt. stemmen har svikta helt, men kommer tilbake nå..

Tidvis tetner det til bak nesa og i svelget, så jeg antar at jeg har noe i bihulene som begynner å slippe taket. 

Er det ok å jogge ute med litt bihulebetennelse? 

Anonymkode: 1c5dd...23f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du absolutt vil jogge så værsego! Du er kanskje ikke så syk hvis du vurderer trening? Men jeg tror ikke det gjør deg bedre nei.

Anonymkode: 3ebe6...d3a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil du absolutt vil jogge så værsego! Du er kanskje ikke så syk hvis du vurderer trening? Men jeg tror ikke det gjør deg bedre nei.

Anonymkode: 3ebe6...d3a

Du  trenger ikke ty til hersketeknikker på helsefora da anon. :P Jeg spør bare om råd hehe. 

Litt som å høre min sure mor når jeg har gjort noe ille; "Ja så gå da om du absolut vil, versegod!!!"

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du  trenger ikke ty til hersketeknikker på helsefora da anon. :P Jeg spør bare om råd hehe. 

Litt som å høre min sure mor når jeg har gjort noe ille; "Ja så gå da om du absolut vil, versegod!!!"

Vurderer du trening, er nok ikke så syk. Men som regel, er du syk fra halsen og oppover, og har ingen feber, og føler deg "energisk" så skal en rolig treningsøkt kunne gå an. Du må gamble med hanglende forskjølelse. Ditt valg.

tidvis tette slimhinner, ikke akkurat bihulbetennelse.

bruk nesespray, drikk mye væske

Endret av Joia
Skrevet
6 minutter siden, Joia skrev:

Vurderer du trening, er nok ikke så syk. Men som regel, er du syk fra halsen og oppover, og har ingen feber, og føler deg "energisk" så skal en rolig treningsøkt kunne gå an. Du må gamble med hanglende forskjølelse. Ditt valg.

tidvis tette slimhinner, ikke akkurat bihulbetennelse.

bruk nesespray, drikk mye væske

takk for tipset! Jeg har kansje ikke bihulebetennelse? Kjenner det presser og verker i venstre side av fjeset over tennene når jeg bøyer meg ned eller tar et hopp, men jeg har ikke vært tett på flere dager i nesa.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

takk for tipset! Jeg har kansje ikke bihulebetennelse? Kjenner det presser og verker i venstre side av fjeset over tennene når jeg bøyer meg ned eller tar et hopp, men jeg har ikke vært tett på flere dager i nesa.

Jeg skal vel aldri aldri om du har bihulbetennelse, men du får neppe noe antibiotika beh for mulig bihulbetennelse, hvertfall ikke etter kun litt over en uke, med pågående viral forkjølelse. Bruk nesespray etter anvisn, drikk mye væske, og sov med hode litt høyt, så renner det sikkert ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...