Gå til innhold

Kajakk i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjempelyst til å starte med padling i vår, og har nettopp flyttet til Oslo. Har sjekket litt rundt på Facebook og internett, men synes det er vanskelig å velge ift pris og kursing og muligheter for å leie kajakker etter kurs. Noen padlere som kan anbefale? Sålangt har jeg sjekket Oslo kajakklubb og DNT. 

Anonymkode: 2e222...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lyst å drive med kajakk, men jeg får ikke plass til dem i bagasjerommet på bilen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjempelyst til å starte med padling i vår, og har nettopp flyttet til Oslo. Har sjekket litt rundt på Facebook og internett, men synes det er vanskelig å velge ift pris og kursing og muligheter for å leie kajakker etter kurs. Noen padlere som kan anbefale? Sålangt har jeg sjekket Oslo kajakklubb og DNT. 

Anonymkode: 2e222...e6a

Jeg var med på kurs gjennom DNT i fjor. Veldig nyttig kurs. Var ute på Langøyene, der DNT også har kajakker til utleie for de som har tatt kurs gjennom dem, så veldig greit for å kunne fortsette etter kurset. Ellers har de nå også utleie og kurs fra Sørøya, men jeg ville heller valgt et kurs på Langøyene. Greit å komme seg litt lenger ut i fjorden ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Wolfmoon skrev:

Jeg var med på kurs gjennom DNT i fjor. Veldig nyttig kurs. Var ute på Langøyene, der DNT også har kajakker til utleie for de som har tatt kurs gjennom dem, så veldig greit for å kunne fortsette etter kurset. Ellers har de nå også utleie og kurs fra Sørøya, men jeg ville heller valgt et kurs på Langøyene. Greit å komme seg litt lenger ut i fjorden ;) 

DNT leier også ut fra Sørenga. Regner med at det var det du mente? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Fibula skrev:

DNT leier også ut fra Sørenga. Regner med at det var det du mente? 😉

Jeg skylder på autocorrect :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Wolfmoon skrev:

Jeg var med på kurs gjennom DNT i fjor. Veldig nyttig kurs. Var ute på Langøyene, der DNT også har kajakker til utleie for de som har tatt kurs gjennom dem, så veldig greit for å kunne fortsette etter kurset. Ellers har de nå også utleie og kurs fra Sørøya, men jeg ville heller valgt et kurs på Langøyene. Greit å komme seg litt lenger ut i fjorden ;) 

Så fint å høre at du er fornøyd med kurset! Har det vært noe problem å leie utstyr etter kurset, mtp (jeg regner med) stor pågang av kajakkinteresserte folk? Var det grunnkurset du var med på eller introkurs? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...