Gå til innhold

Kajakk i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjempelyst til å starte med padling i vår, og har nettopp flyttet til Oslo. Har sjekket litt rundt på Facebook og internett, men synes det er vanskelig å velge ift pris og kursing og muligheter for å leie kajakker etter kurs. Noen padlere som kan anbefale? Sålangt har jeg sjekket Oslo kajakklubb og DNT. 

Anonymkode: 2e222...e6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva slags padling har du lyst til å drive med?

Skrevet

Foreløbig har jeg bare lyst til å komme igang så jeg kan ta noen kajakkturer i Oslofjorden. 

Skrevet

Jeg har også lyst å drive med kajakk, men jeg får ikke plass til dem i bagasjerommet på bilen min...

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjempelyst til å starte med padling i vår, og har nettopp flyttet til Oslo. Har sjekket litt rundt på Facebook og internett, men synes det er vanskelig å velge ift pris og kursing og muligheter for å leie kajakker etter kurs. Noen padlere som kan anbefale? Sålangt har jeg sjekket Oslo kajakklubb og DNT. 

Anonymkode: 2e222...e6a

Jeg var med på kurs gjennom DNT i fjor. Veldig nyttig kurs. Var ute på Langøyene, der DNT også har kajakker til utleie for de som har tatt kurs gjennom dem, så veldig greit for å kunne fortsette etter kurset. Ellers har de nå også utleie og kurs fra Sørøya, men jeg ville heller valgt et kurs på Langøyene. Greit å komme seg litt lenger ut i fjorden ;) 

Skrevet
4 timer siden, Wolfmoon skrev:

Jeg var med på kurs gjennom DNT i fjor. Veldig nyttig kurs. Var ute på Langøyene, der DNT også har kajakker til utleie for de som har tatt kurs gjennom dem, så veldig greit for å kunne fortsette etter kurset. Ellers har de nå også utleie og kurs fra Sørøya, men jeg ville heller valgt et kurs på Langøyene. Greit å komme seg litt lenger ut i fjorden ;) 

DNT leier også ut fra Sørenga. Regner med at det var det du mente? 😉

Skrevet
5 timer siden, Fibula skrev:

DNT leier også ut fra Sørenga. Regner med at det var det du mente? 😉

Jeg skylder på autocorrect :P

Skrevet
9 timer siden, Wolfmoon skrev:

Så fint å høre at du er fornøyd med kurset! Har det vært noe problem å leie utstyr etter kurset, mtp (jeg regner med) stor pågang av kajakkinteresserte folk? Var det grunnkurset du var med på eller introkurs? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...