AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hei kloke damer. Når jeg ligger på ryggen og onanerer så tisser jeg på meg når jeg kommer. Og, ja, det er urin. Noen teknikker for å unngå det? Annet enn å tisse først, noe som ikke hjelper. Noen andre som har erfaring med dette? Har ikke problemer med urinlekasjer til vanlig og har født to barn for over ti år siden. Anonymkode: 72207...409
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Det er ikke orgasmen da? Det blander seg ofte litt urin med, så mange tror de tisser på seg. Anonymkode: 9bb88...acb
verpesyk Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Ejakulasjon kan lett forveksles med tiss, fordi det kommer fra samme sted og har samme form.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke orgasmen da? Det blander seg ofte litt urin med, så mange tror de tisser på seg. Anonymkode: 9bb88...acb Urinen kommer med orgasmen. Men det lukter urin. Og det renner, spruter ikke. Jeg synes det lukter urin hver gang og det er mengder som lager flekker på overmadrassen om ikke håndkleet ligger klart. Anonymkode: 72207...409
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Samme skjer med meg når jeg har sex, følger tråden. Anonymkode: 7f2a2...db1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå