AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 jeg er ei 20 år gammel jente. Jeg har ei tante som mener at hun har sett meg kose med meg selv da jeg var yngre. Og det har hun gjort narr av meg for i alle år. Fortalt høyt til familien. Jeg synes ikke det er greit og har prøvd å si i fra mange ganger, men funker ikke. Det har ført til at jeg skammer meg over min seksualitet. Når jeg koser med meg selv så skammer jeg meg. WHY?? Er det så ille å kose med seg selv?? er det ikke normalt? Anonymkode: 52e89...460 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Jo det er normalt. Fy skam for en ekkel tante du har. Hun driter jo seg selv ut ved å prøve å drite ut deg. Anonymkode: 6fdb1...979 11
louisandsteve Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 hva søren?? det er jo bare naturlig? 1
Perle Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 (endret) Du er helt normal. Din tante derimot, not so much... Endret 20. februar 2017 av Perle 8
Wenda Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Du er normal ja Den der tanten din burde lære seg basic normal folkeskikk asså. Hadde svart høyt mens familien hørte på at hun må ha et tragisk seksualliv siden hun hele tiden må kommentere dette med deg 4
Gjest Axl Rose Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 (endret) Du får svare henne neste gang. "Koser ikke du med deg selv tante? Du skjønner det er faen meg helt normalt. Så du har nok gjort det du også" Endret 20. februar 2017 av Axl Rose
Blålys Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 På Monday, February 20, 2017 den 23.26, AnonymBruker skrev: jeg er ei 20 år gammel jente. Jeg har ei tante som mener at hun har sett meg kose med meg selv da jeg var yngre. Og det har hun gjort narr av meg for i alle år. Fortalt høyt til familien. Jeg synes ikke det er greit og har prøvd å si i fra mange ganger, men funker ikke. Det har ført til at jeg skammer meg over min seksualitet. Når jeg koser med meg selv så skammer jeg meg. WHY?? Er det så ille å kose med seg selv?? er det ikke normalt? Anonymkode: 52e89...460 Hvis aldri foreldrene dine eller andre familiemedlemmer reagert på denne tanten begynner jeg å lure. Hvis dette er et seriøst innlegg så burde du ta en prat med en av dine nærmeste. Å onanere er noe av det sunneste du kan gjøre! 2
FluffyJuggernaut Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Det er helt normalt, jeg gjorde det når jeg var barn og gjør det nå når jeg har blitt voksen. Jeg syns tanten din er slem som tar det opp fremfor andre. At hun i det hele tatt føler det er nødvendig å ta det opp gang på gang er patetisk.
Jus sanguinis Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 Onani er helt normalt og du har ingen grunn til å skamme deg over din seksualitet. Tanten din mener helt sikkert ikke noe galt med det, og synes sikkert det bare en morsom familieeposide det er gøy å trekke frem, men hun har åpenbart ikke de beste sosiale antennene ettersom hun ikke forstår at dette er ubehagelig for deg. Å være familiens store vits gjennom en årrekke setter selvfølgelig sine spor selv om det gjelder noe langt mindre intimt enn onani. Jeg har selv en fire år gammel brorsønn som kom bort til meg i jula og dro ned underbuksa for å vise meg ståpikken sin, hvor han spurte meg hvorfor det, og pekte og gestikulerte med tydelige tegn som signaliserte at han ikke forstod hvorfor han hadde ståpikk. Først ble jeg satt ut, men jeg fikk nokså rask summet meg til å svare at det er helt normalt for oss gutta. I etterkant synes jeg selvfølgelig det var ustyrtelig morsomt, men jeg kommer selvfølgelig ikke til å bruke det som en familievits mot ham til han er tjue. Det er jo egentlig mobbing.
Akhenaton Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Tanta di mangler noen antenner og et par brikker i toppetasjen. Dra henne til side og ta en ORDENTLIG prat med henne.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Syk kjærring. Ikke bry deg og fortsett å kose med deg selv! Anonymkode: a4c39...6f0
Nastine Skrevet 8. mars 2017 #12 Skrevet 8. mars 2017 Mangler litt sosiale antenner? Dette er ikke greit! Neste gang får du si at hun bør prøve det selv en gang, helt normalt for normale mennesker.
Gjest lipgloss Skrevet 8. mars 2017 #13 Skrevet 8. mars 2017 huff dette hørtes ikke bra ut, syns tanten din virker umoden. Du skal ikke skamme deg overbå onanere det er helt naturlig og sundt for deg. Kos deg videre du og overse din tante totalt Ronja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå