AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Dette blir mer en slags trøstetråd enn noe annet har jeg på følelsen av. Hvordan skal jeg klare å nyte å være 20 år+ når jeg føler tiden går for fort, alle andre kommer seg et eller annet sted (føles sånn iallfall, og vet jeg ikke bør måle meg med andre), jeg har valgt feil utdanning for andre år på rad, vet sånn cirka hva jeg vil til høsten, men føler bare alt går nedover fordi. Er drittlei fagene på mitt nåværende, andre studie, og håper virkelig jeg står til sommeren. Er redd for alt lånet jeg opparbeider meg, er redd for å aldri kunne nyte 20-årene som visstnok skal være de beste i livet. Jeg er stresset. Jeg vil ha sommer NÅ. Jeg vil få orden på livet mitt, velge riktig utdanning, komme meg ut av denne byen jeg studerer i, samle tankene, komme i form og alt jeg drømmer om. Er hovedproblemet mitt at jeg tenker for mye? Jeg vil hjem til mine foreldre og gamle venner, der livet går sent og man tar dag for dag. En pause. Kan noen hjelpe meg å finne en tankegang som får meg gjennom dette semesteret? Har venner og alt her, men har for lite å glede meg over i hverdagen, og et studium jeg må tvinge meg til å jobbe med. Den eneste metoden jeg bruker, er å glede meg til å begynne på nytt og å få kontroll. Flytte til byen jeg tenker å studere i, der fagene kan interessere meg. Tenke at "veien blir til mens man går" hjelper inni mellom. Men hadde hjulpet med litt støtte her altså. Anonymkode: a71fc...c2d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 20årene er ikke de beste i livet... Anonymkode: de861...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Kan du ikke slutte på studiet, begynne å jobbe og så begynne på nytt studie etter sommeren? Da trenger du ikke bekymre deg for å bestå, for du tjener jo penger på jobben? Jeg valgte feil studie for noen år siden. Gikk der et halvt år og så jobbet jeg et halvt år før jeg begynte på nytt studie. Det lureste jeg har gjort! Tjente en god del penger på dette halve året da jeg trivdes veldig på jobb og jobbet mye overtid. Anonymkode: 07e56...2b8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke slutte på studiet, begynne å jobbe og så begynne på nytt studie etter sommeren? Da trenger du ikke bekymre deg for å bestå, for du tjener jo penger på jobben? Jeg valgte feil studie for noen år siden. Gikk der et halvt år og så jobbet jeg et halvt år før jeg begynte på nytt studie. Det lureste jeg har gjort! Tjente en god del penger på dette halve året da jeg trivdes veldig på jobb og jobbet mye overtid. Anonymkode: 07e56...2b8 Det hadde vært drømmen, men det er ikke så enkelt. Jeg har tatt opp lån, og har oppsigelsestid. Usikker på hvor mye jobb jeg får dersom jeg gir meg, men er jo mulig å høre. Føler fortsatt at det blir en billig løsning (er dette bare noe jeg tenker?). Dette er ikke enkelt nei. Og så har jeg jo egentlig nettopp flyttet inn hos noen, og føler jeg "svindler" vedkommede ved at h*n holdt av hybelen til meg først, og så sier jeg opp etter noen mnd. Anonymkode: a71fc...c2d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: 20årene er ikke de beste i livet... Anonymkode: de861...4f5 Nei fullt klar over at de 20 årene før dette var helt vidunderlige. Men sånn er livet. Anonymkode: a71fc...c2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå