Gå til innhold

Lyse jenter: Hold dere unda soling, solarium ol.

Fremhevede innlegg

Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)

Noe av det tristeste jeg vet, så er det når jeg ser kvinner som har oversolet seg, og har kraftige rynker i ung alder. Dette er i stor grad skapt av oversoling, enten med eller uten solkrem. Du får faktisk rynker av soling. Dette gjelder særlig lyse jenter, som ikke like fort produserer fargen som beskytter mot solen. Ikke bry dere om å bli brune, vær kun marginalt ute i solen om gangen og bruk solkrem med høy nok faktor, helt til du naturlig danner et lag lag av brunfarge på lang sikt.

Endret av Jonasmann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt og bry deg om hvilke valg andre tar du 👍

• Liker 8
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Wenda skrev:

Det er bare et tips.

Endret av Jonasmann
Skrevet
Akkurat nå, Jonasmann skrev:

Det er bare et tips, ikke en beordring.

Og "tipset" ditt oppfattes ikke som et tips. Heller at du har et ekstremt stort behov for å bry deg om hva andre gjør 

• Liker 4
Skrevet

Holder meg i skyggen når jeg er i varmere strøk, bruker caps om sommeren, solfaktor 35 i ansiktet daglig :laugh:

Anonymkode: afb59...df5

• Liker 2
Gjest Jonasmann
Skrevet
5 minutter siden, Wenda skrev:

Og "tipset" ditt oppfattes ikke som et tips. Heller at du har et ekstremt stort behov for å bry deg om hva andre gjør 

Eier du et solarium eller noe?

Skrevet
3 minutter siden, Jonasmann skrev:

Eier du et solarium eller noe?

Nope

Bruker heller aldri solarium. Ikke er jeg lys og blond heller

Syns bare ikke noe om folk som skal legge seg oppi hvordan andre ønsker å leve sine liv

• Liker 1
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Wenda skrev:

Nope

Bruker heller aldri solarium. Ikke er jeg lys og blond heller

Syns bare ikke noe om folk som skal legge seg oppi hvordan andre ønsker å leve sine liv

Dette gjelder litt mer for lyse jenter, men det er nesten like relevant for de andre og.. For den del menn og, men de er gjerne ikke like ekstreme på solingen.

Endret av Jonasmann
Skrevet

"Kraftige rynker i ung alder". Huff og huff! Så grusomt! Ingen vil ha en jente med karftige rynker i ung alder! Hold dere innendørs inntil dere er gift! Aktive jenter som er ute i sol og vær er det ingen som vil ha hvis man ser at huden er påvirket!

Anonymkode: 8954e...aef

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Kraftige rynker i ung alder". Huff og huff! Så grusomt! Ingen vil ha en jente med karftige rynker i ung alder! Hold dere innendørs inntil dere er gift! Aktive jenter som er ute i sol og vær er det ingen som vil ha hvis man ser at huden er påvirket!

Anonymkode: 8954e...aef

Det er vel en viss forskjell mellom det å sole seg lenge og det å springe ute i solen.

Anonymkode: 90018...8c8

Skrevet
7 timer siden, Wenda skrev:

Haha, hva i all verden? Av alle ting så kritiserer du han for at han oppfordrer til unødvendig soling og bruk av solkrem? Man leser mye rart på KG. 

Og du kan vel følge ditt eget råd og slutte å bry deg om hva han skriver i sin egen tråd. 

Anonymkode: 5d8cb...a8a

Skrevet
7 timer siden, Jonasmann skrev:

Noe av det tristeste jeg vet, så er det når jeg ser kvinner som har oversolet seg, og har kraftige rynker i ung alder. Dette er i stor grad skapt av oversoling, enten med eller uten solkrem. Du får faktisk rynker av soling. Dette gjelder særlig lyse jenter, som ikke like fort produserer fargen som beskytter mot solen. Ikke bry dere om å bli brune, vær kun marginalt ute i solen om gangen og bruk solkrem med høy nok faktor, helt til du naturlig danner et lag lag av brunfarge på lang sikt.

Det er et godt råd du kommer med der. Men det er ikke bare soling som gir tidlige rynker. Det gjør også røyking. I tillegg har arv mye å si. Og det er det jo ikke godt å gjøre noe med ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...