AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hadde ubeskyttet samleie rundt eggløsning. Men han tror han kom litt i meg før han fikk tatt den ut. Ikke mye, men sæden kom rett før og så trakk han seg ut og da rant det allerede i det han dro den ut. Kjenner jeg er litt stressa nå. Vet at graviditet er sansynlig her, men det er jo likevel litt som skal klaffe? Anonymkode: 5e6af...299
Gjest Sugemerke Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Sannsynligheten er der. Så jeg ville nok ikke blitt kjempeoverrasket om mensen ikke kom.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Gå og snakk med en lege, dersom du ikke ønsker å være gravid. Legen kan legge inn en spiral, og på den måten forhindre at et eventuelt svangerskap får utvikle seg. Dette er langt bedre enn om du senere må ta abort. (Slik jeg leser hi, har dere avbrutt samleiet for å forhindre svangerskap?) Anonymkode: c4411...5cb
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ubeskyttet samleie rundt eggløsning. Men han tror han kom litt i meg før han fikk tatt den ut. Ikke mye, men sæden kom rett før og så trakk han seg ut og da rant det allerede i det han dro den ut. Kjenner jeg er litt stressa nå. Vet at graviditet er sansynlig her, men det er jo likevel litt som skal klaffe? Anonymkode: 5e6af...299 Og du tok ikke angrepille fordi? Anonymkode: bd047...0a3 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 Du har like stor sannsynlighet for å bli gravid som en som aktivt prøver å bli gravid i dette tilfellet. Dvs 25-30% sjanse. Anonymkode: 30920...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 Har tatt angrepille, men hører at den ikke er like sikker om befruktning allerede har skjedd. Fikk ikke tatt den før sent på kvelden. Og det kan jo da allerede ha skjedd en befruktning. Angrepille fungerer vell bare sånn at den hindrer eggløsning. Dvs at om man har ubeskyttet sex noen dager før eggløsning (sædceller kan jo leve i kvinnen i noen dager) så forhindrer den eggløsning. Anonymkode: 5e6af...299
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Da får du bare vente å se. Ta en graviditetstest om 2 uker. Anonymkode: d685e...4e6
Gjest Nori Skrevet 21. februar 2017 #8 Skrevet 21. februar 2017 Tråden er ryddet for krenkende uttalelse. Nori, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå