Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Corsodyl?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Corsodyl fungerer fint som en kortsiktig lindring, men du bør virkelig bestille time til tannlegen og ta tak i problemet. Du risikerer dårlig ånde og å miste tenner om du ikke følger opp tannkjøttbetennelse.

Anonymkode: f2e83...286

• Liker 1
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte min nesten to uker morgen og kveld. Det hjalp. 

Anonymkode: f6973...598

Tok det så lang tid :o håpa på noen dager jeg! Har også en liten halsbetennelse!

Anonymkode: c67d1...c1c

Annonse

Jeg brukte også Corsodyl en gang, og fikk misfargede tenner... Tannlegen frarådet det av en grunn jeg ikke husker nå. Men det beste er å pusse nøye og bruke tanntråd + få en skikkelig rens hos tannlegen.

Anonymkode: 0329e...bf2

• Liker 2
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja skal til tannlegen med det :) men har også en liten betennelse i halsen, hvor lang tid hjelper det før betennelsen i halsen er kverket? 

Angående halsen så kommer det litt ann på. Er det feks satt seg betennelse og hvite flekker så må man kanskje på antibiotika men er det en helt vanlig vondt i halsen så kanskje 2-3 dager. 

Anonymkode: 64c92...396

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående halsen så kommer det litt ann på. Er det feks satt seg betennelse og hvite flekker så må man kanskje på antibiotika men er det en helt vanlig vondt i halsen så kanskje 2-3 dager. 

Anonymkode: 64c92...396

Takk for svar! :) 

Spør på apoteket. Jeg brukte Corsodyl i 1 uke/2 ggr daglig. Det endte med at tannkjøttet ble ill-rødt og verket enda verre enn betennelsen gjorde. Tannlegen ga meg beskjed om å slutte med dette vannet og et par dager etterpå var det bra, men jeg kunne ikke pusse tennene pga tilstanden på tannkjøttet.

Anonymkode: 9d430...b06

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok det så lang tid :o håpa på noen dager jeg! Har også en liten halsbetennelse!

Forskjellige mennesker har forskjellig behov. Uansett, gå til lege eller tannlege før en begynner å medisinere seg selv. 

Anonymkode: f6973...598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...