Gå til innhold

Trenger råd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å ikke være fornøyd etter brystoperasjon og om det finnes rettigheter for og opereres på ny? Mvh

Anonymkode: 0155d...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har erfaring med å ikke være fornøyd etter brystoperasjon og om det finnes rettigheter for og opereres på ny? Mvh

Anonymkode: 0155d...43c

Spørs jo veldig på hva du ikke er fornøyd med

Skrevet

Ok er redd for og måtte betale full pris om jeg bli andregangs poerert😬

Skrevet

Hei! 

Jeg er heldigvis fornøyd.

Har ikke de fleste klinikker to års garanti? Og den gjelder vel også hvis man ikke er fornøyd med resultatet?

Skrevet
2 timer siden, Lykke_ skrev:

Hei! 

Jeg er heldigvis fornøyd.

Har ikke de fleste klinikker to års garanti? Og den gjelder vel også hvis man ikke er fornøyd med resultatet?

Det gjelder vel kun om det er noe kosmetisk feil? Ikke om man er missfornøyd med strl osv.

Skrevet (endret)
35 minutter siden, Badgirl skrev:

Ok takk for svar😩😩

Ser det var du som startet den andre tråden istad, som jeg har sagt: en uke etter operasjonen er ALTFOR tidlig å si noe om sluttresultatet. Var det du eller kirurgen som kom med forslaget om 360cc?

Endret av Nerine_
Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Det gjelder vel kun om det er noe kosmetisk feil? Ikke om man er missfornøyd med strl osv.

Har hørt om klinikker tidligere som endrer på str også hvis man ikke er fornøyd. 

Skrevet
44 minutter siden, Lykke_ skrev:

Har hørt om klinikker tidligere som endrer på str også hvis man ikke er fornøyd. 

Det er ikke vanlig, det er jo et kjempetap for klinikken. Protesene er ganske dyre.

Skrevet

Takk for svar fokens. Ja det er meg som har startet begge lenkene er passelig desperat etter svar og det hjelper veldig med de jeg får.  For å si det sånn kjæresten min er lei av å høre om dette nå🙈Det er nok meg som har tenkt på å sette inn 360cc men visst ikke at de ble så breie, de står litt i veien for armene. Samtidig som at jeg ikke helt har forstått at de skulle bli så store. Får høre litt på fornuft også kanskje de forandrer seg en del fremover men nå er de gediiiigne 🙈 Hadde vert fint om de ble litt mindre men er redd dette er ønsketenkning! Godt og høre at det er noen som har fått ny operasjon er redd det eneste klinikken kan gjøre er og operere ut implantatene og ikke hjelpe meg med ny operasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...