Sunshine0 Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hei, I dag er jeg akkurat 29 uker på vei! Men jeg kjenner veldig lite spark fra babyen i magen.. ingen tydelige harde spark eller bevegelser og slik har det egentlig vært gjennom hele graviditeten.. og er så bekymret for det. Har vært inne på fødeavdelingen flere ganger pågrunn av dette, og jeg er litt redd for at de blir lei av meg om jeg ringer igjen.. ettersom alt alltid har vært fint på ultralyd når jeg har vært innom føden. Har lest mye på nettet at lite liv i magen kan tyde på misdannelser hos babyen og dødfødsel.. og dette gjør meg enda mer redd og bekymret! Hvordan er sparkene/bevegelsene hos dere? Er det mye hver dag? Er de vonde og harde? Hvor lenge varer de? Osv.. Blir glad for alle svar
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Kan være at babyen din generelt er rolig av seg kanskje? Mannen min var visst veldig rolig så bevegelsene var myke og forsiktige. Barnet vårt derimot sparker hardt fra seg store deler av døgnet. De kjennes bedre utenfra visstnok nå som jeg er 31 uker, men selv følte jeg de var sterkest for noen uker siden når han hadde mer plass å bevege seg på. De er aldri vonde, men noen ganger er det ubehagelig. Synes egentlig det er mest ubehagelig når jeg kjenner at han presser seg inn mot en av sidene sånn at han ofte er helt oppi ribbeina. Ikke spark, bare en sånn hard følelse på en måte og så kan man som regel kjenne utenpå at han er der. Anonymkode: 45039...e50
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er og i uke 29 og er ikke harde spark. Mer sånn sakte som drar seg rundt under huden på en måte. Syns ikke det er så veldig mye hele tiden. Kjenner det noen ganger iløpet av dagen men er som regel ikke lenge om gangen. Så lenge jeg har kjent noe hver dag er jeg fornøyd ☺ Anonymkode: 05abe...5d9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Min forrige var veldig rolig. Vet du hvordan hen ligger og hvordan morkake ligger? Kanskje en bekymring du kan ta opp med jordmora di slik ar hun kan veilede og berolige deg? Anonymkode: 06747...cbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå