Gå til innhold

Er det influensa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte fredag kveld med å fryse. Våknet lørdag med tett nese og vondt i halsen, utover dagen fikk jeg kraftig hodepine, varm/kald i kroppen, vondt i ørene, slapp, kvalm, slimhoste.

Likedan i hele går og idag føles hodet som det skal sprenge, jeg føler for å kaste opp og og jeg er bare helt slapp. Lå å svettet i hele natt og gråt meg i søvn pga. hodepinen..

Har tatt Paracet, men funker ikke.. Begynte tidlig lørdag med ingefær-te, urte-te, sterk suppe, sitronvann.. Alle de vanlige rådene..

Er dette typisk influensa? Er det ikke noe å gjøre med dette nå?

Anonymkode: 5b179...3ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det reverseres ikke nå uavhengig av hva det er.. :vetikke: men det er jo måter å skynde seg gjennom på..

Altså: du får jo reseptfrie medisiner som lindrer, så det kan du jo gjøre - febernedsettende/paracet, hostedempende/lindrende, slimoppløsende - ingen grunn til å lide. 

Tips: fukt en ren klut med varmt vann. Pust gjennom den til slimet løsner. Host opp, snyt nesa. 

Så legger du deg på soverommet med en termos søt ingefærte, skrur opp varmovnen, tar med deg tigerbalsam til brystet, en varmepose eller to og svetter det ut. Funker fjell. Når slim melder seg: gjennta. 

Anonymkode: ca2b9...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...