Gå til innhold

Tampong eller bind?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker dere tampong eller bind?

Jeg synes begge deler er så ubehagelig. Med tampong må jeg skifte hver gang jeg går på do, ellers glir den halvveis ut, og da blir den tørr og vond å dra ut når man må skifte så ofte. Og med bind føles det jo som å ha på seg bleie. 

Hvordan er det med dere andre? Hva foretrekker dere?

Anonymkode: 8828f...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker dere tampong eller bind?

Jeg synes begge deler er så ubehagelig. Med tampong må jeg skifte hver gang jeg går på do, ellers glir den halvveis ut, og da blir den tørr og vond å dra ut når man må skifte så ofte. Og med bind føles det jo som å ha på seg bleie. 

Hvordan er det med dere andre? Hva foretrekker dere?

Sikker på at du bruker den på riktig måte, riktig størrelse osv.?

Anonymkode: 98917...289

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du bruker den på riktig måte, riktig størrelse osv.?

Tror da det. Bruker den blå og den gule på slutten av mensen. Er ikke så lenge siden jeg fikk mensen da, så mulig jeg trenger mer trening i å sette den inn. Synes det er litt ubehagelig å ha den der inne. Skal det være sånn? 

TS

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror da det. Bruker den blå og den gule på slutten av mensen. Er ikke så lenge siden jeg fikk mensen da, så mulig jeg trenger mer trening i å sette den inn. Synes det er litt ubehagelig å ha den der inne. Skal det være sånn? 

TS

Nei, du skal ikke kjenne den når den er satt riktig inn. Ta en prat med helsesøster?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, du skal ikke kjenne den når den er satt riktig inn. Ta en prat med helsesøster?

Hmm, okei. Det virker flaut å gå til helsesøster for å få hjelp til å sette inn tampong. Haha. Vil gjerne ha råd fra dere heller :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, okei. Det virker flaut å gå til helsesøster for å få hjelp til å sette inn tampong. Haha. Vil gjerne ha råd fra dere heller :)

Vel, du sitter på internett så du kan jo f.eks. google. Eller lese bruksanvisningen.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du sitter på internett så du kan jo f.eks. google. Eller lese bruksanvisningen.

Vet jo hvordan man setter den inn. Har faktisk lest bruksanvisningen. Men likevel føles det ubehagelig å ha den der inne. Er jomfru, kan det ha noe med saken å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...