AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 De siste to ukene har det så og si vært null søvn på meg, jeg klarer ikke falle i dyp søvn. Jeg ligger som regel våken i sengen til 2-3på natten, og om det kommer noe søvn så er jeg fortsatt bevist der jeg ligger.. Dette fører til at natten kjennes endeløs ut og at jeg ikke er uthvilt når jeg står opp igjen klokken 6 om morgenen. Jeg legger meg som regel i 11-12 tiden.. Dette begynner å bli veldig slitsomt da jeg jobber 100% og må være fokusert i jobben min. Venter på legetime for å se om jeg kan få skrevet ut noe sovemedisin. Men har dere freaks tips til hva jeg selv kan gjøre for å falle dypere i søvn? Jeg trener etter jobb på dagtid og jeg er utrolig trøtt når klokken nærmer seg 11-12, men sove får jeg ikke.. Takker for svar! ••• Anonymkode: 8dab9...94f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Hvis dette er noe som oppstod for to uker siden, og ikke har sin årsak i noe dypereliggende (som depresjon etc), så kommer du til å få sovemedisin. Det gis som hjelp til å "komme over en kneik". Det er ikke så mye du får gjort på lille tiden frem til legetime, så jeg vil egentlig råde deg til å bare holde ut frem til legetimen. Anonymkode: 268c9...295
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå