Gå til innhold

Manikyr.


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Hei!

Ville bare forhøre meg hva dere skal gjøre med neglene. Gjør dere det selv, eller går dere til en proff? Hva slags farge skal dere ha på neglene? Fransk manikyr? Eller hur? :D

Er bare så usikker selv. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er heldigvis så heldig å ha fine sterke negler fra naturens side, så jeg sparte de til en passe fin lengde, pusset og filet de og så tegnet jeg på dem på baksiden med en sånn hvit manikyrblyant. Veldig enkelt, og jeg synes resultatet blir veldig bra også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og fikk fransk manikyr. Det ble UTROLIG lekkert og jeg følte meg så fin!!! Bare pass på at ikke neglene er for lange. Mine var helt passelig syns jeg og mange kommenterte faktisk det at jeg hadde de i en passelig lengde... DEt ser jo så flott ut på bilder og! Vi tok bl.a et bilde av hendene våre oppå buketter og det var FLOTT! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også lagt fransk manikyr til bryllupet, dvs. jeg la neglene på torsdagen og vi giftet oss på lørdagen. Dette fikk jeg gjort hos en negledesigner som også sa i fra om at hvis noe skulle skje med neglene i løpet av de to dagene, ville hun fikse det på selve bryllupsdagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til en neglsalong å fikse neglene mine. Skal få satt på negler, da mine naturlige ikke er noe pene. Gleder meg skikkelig til å ha flotte negler denne dagen. Er ikke sikker på hvordan de skal lakkes, men enkelt skal det iallfall være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ordnet neglene mine (fransk manikyr) til dagen, og det anbefaler jeg virkelig!

Det var veldig deilig å ha litt ekstra pene negler den dagen. Det ble iallefall kjempefint når fotografen tok nærbilde av henderne våre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig summet meg i dag og bestilte time hos manikyr dagen før bryllupet. Er usikker på hva jeg skal velge, men det blir kanskje fransk manikyr... :-? Det er visst så inn det nå. Og det ser jo pent og forholdsvis naturlig ut også da (så lenge man ikke har alt for lange klør slik de på Ricky Lake showene har. Gresselige greier spør du meg!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gikk til en negledesigner og fikk meg falske negler og ble sååå fornøyd. Betalte 600 for 10 negler med filing og behandling. Syntes det ble så mye flottere enn mine egne flisete negler :D

Anbefales. Mine egne knekker i hytt og pinevær.

Frisøren sa at det er så trist at mange bruder styler seg opp på hår og i ansikt og så har dem nedspiste negler....alt blir så komplett med det.

Må legge til at mine falske negler satt som støpt på i over en mnd.

20April2002

http://home.no.net/waraas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har (foreløpig i alle fall) åtte pene passe lange negler og to brukne negler. Hva tor dere vil være det beste? Å forsterke de som er lange og så forlenge de to jeg har brukket? Eller å støpe nye lange negler på alle? Blir neglene virkelig fine og sterke når de "bare" forsterkes. Eller er falske negler best? Mine naturlige negler er av den myke typen og breker svært fort. Har aldri vært hos manikyr jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jag gjorde mina naglar själv. Har ofta långa och välvårdade naglar så för mig var det inget svårt val. Jag målade dem med i rosa pärlemor och satte ner en "diamant" längst ute på var nagel. Det blev mycket fint.

Är du van att måla naglarna så gör det gärna själv men var noga med underlack, flera lager färg och överlack efteråt. Är du inte det kan det vara värt att få någon att göra dem åt dig. Kanske någon du känner kan hjälpa till? Allt måste inte kosta pengar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også vant med å ha relativt lange og velstellte negler.

Jeg kommer til å legge fransk manikyr selv. Har neglelakk fra før, og har nettopp kjøpt penn som skal være bak. Nå må jeg bare teste litt før den store dagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...