Gå til innhold

Utrolig kåt svigermor

Fremhevede innlegg

Skrevet

tenk hvis du har en sønn som dater exen din, da kan du bli din egen bestefar!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp gått ut av et tolvårs ekteskap, fordi min nå eks var utro. Er egentlig ikke viktig. Har endelig flytta å lagt alt bak meg. Men nå har det blitt slik at min 67årige eks-svigermor og jeg har innledet et vannvittig deilig sexuelt forhold. Hun er singel, så gjør derfor ingenting galt sånn sett. Men er litt rart. Hun er 30 år eldre enn meg, store pupper og en herlig hårete fitte... Vi vil begge fortsette, men er et eller annet som uroer meg, men vet ikke hva. Har aldri hatt bedre sex... bør vi fortsette med dette? Hva mener dere om dette? Har/er du i en lik situasjon? Ikke send tullesvar er dere greie, selv om det er fristende. Forstår det.

Dette er ikke troll som de unge kaller det.

Anonymkode: 002ca...bd8

Har de begynnt med tupeer på musa nå? Normalt sett er damer på den alderen skalla, kanskje du skal ta et godt røsk for å kjenne om håret sitter fast....

Anonymkode: 99138...dc0

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Mons skrev:

67 år! Her har vi Helen Mirren på 71. Denne damen er fremdeles super og mer sensuell enn de fleste damer på halve alderen.

Jeg forstår TS, men synes ikke opplegget er lurt, sånn etisk sett.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/9a/0c/58/9a0c58b6e45c9c4c65044f7ee62554d2.jpg

55019913.jpg

hun er kjendis og millionær...ikke sammenlign henne med en vanelig gammel gubbe på 67 år...man kan lett bli pen når man har mye penger...så dårlig kommentar fra deg gamla

• Liker 2
Skrevet

:hoho::hoho::hoppendeglad::skratte::sjokk::legrine::hoho:Vettkje ka så skjedde nå men eg holde pinadø på å le meg rett i hel....ha ha ha ha ha Aktiv dødshjelp:rulle:

Skrevet

Ser ikke problemet over hode, pass bare på at dere er hemmelige med dette. Har erfart at damer som blir eldre bare blir bedre og bedre i senga.

Anonymkode: 2c37e...71a

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de begynnt med tupeer på musa nå? Normalt sett er damer på den alderen skalla, kanskje du skal ta et godt røsk for å kjenne om håret sitter fast....

Anonymkode: 99138...dc0

:klo:

Anonymkode: 2c263...a44

• Liker 1
Skrevet

Bare kjør på og nyt livet. Hun er sikkert mere glad enn deg at hun får mye sex nå i den alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...