Gjest ine543 Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 (endret) Slettet. Endret 24. februar 2017 av ine543
Gremlin Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Kan jo hende du helt tilfeldig ble syk etter du spiste melkesjokoladen og at det ikke hadde noe med denne å gjøre? Og at da du prøvde å spise den igjen var du så sikker på at det var sjokoladen sin feil at du rett og slett tenkte deg syk? 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Enda en tråd på samme problematikk? Anonymkode: f9625...736
Gjest ine543 Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 (endret) Slettet. Endret 26. februar 2017 av ine543
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Enten var du syk av annen grunn eller så var det selv sjokoladen som det var noe galt med. Kanskje det var noen bakterier der som ikke burde være der. Skjer at mat blir "forurenset" på vei til kunden. Slik som når det er e.coli i kjøtt. Anonymkode: 1bdbd...92a
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Høres mulig psykisk ut i og med at du er testet og ikke har nøtteallergi. Og i og med at reaksjonene du får er så banale sammelignet med farlig allergi så hadde jeg ikke kastet bort nevneverdig tid på å finne ut av da du trolig aldri finner noe svar. Anonymkode: 63c07...79a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Har selv alvorlig nøtteallergi, og man reagerer på ingen måte med feber eller blir dårlig i magen umiddelbart. Jeg har kraftig nøtteallergi og er bærer av adrenalin pen, melkesjokoladen fra freia inneholder på ingen måte sport av nøtter, den kan imidlertid inneholde det. Forskjellen enorm. Jeg med min alvorlige allergi kan fint spise sjokolade som kan inneholde spor av nøtter. Har selv sett utallige tråder om dette, og antar at det er samme person som skriver. Det du bør er å snakke med legen din og få utredet din angst rundt allergier, og få hjelp rundt dette. Dessuten det å være allergisk er ikke verdens undergang. Legen sier du kan spise nøtter, så prøv deg frem da? Hva er du redd for? Jeg ar selv spist nøtter å blitt hentet av sykebil med anfylaksi, men det er så få som har slik allergi, og dødelighet er svært sjeldent. For meg høres det kun ut som du sliter med angst og ikke allergi. Hadde du vært allergisk mot nøtter hadde du hovnet opp i halsen, klødd i munnen og om det var ille hadde det etterhvert tettet seg helt og du ville fått problemer med å puste. Mageproblemene kommer ikke før nøttene kommer til magen, og da kan jeg bli kvalm og kaste opp, men dette tar lang tid fra jeg spiser til det skjer. Feber har jeg aldri opplevd. Så høres for meg ut som du innbiller deg plagene. Anonymkode: 10f90...2d9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 Høres ut som om det bare er psykisk. Anonymkode: 498d5...b46
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er allergisk mot hasselnøtter, da begynner det raskt å stikke i halsen. Akkurat som om noen tar små nåler og trykker i munnen og nedover i spiserøret, og så klør det. Jeg får litt feberfølelse men jeg tror det kommer av bekymring/angst for å ikke få puste. Ellers kjenner jeg ikke noen av symptomene som du beskriver. Sliter du med angst i hverdagen? Håper du finner ut av det ☺ Anonymkode: 46f54...748
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå