AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Vi har snakket om anal en stund nå. Og jeg er kjempenervøs til min første gang. Han har gjort det før, og sier at for han er det kjempe deilig og en helt annen følelse. Han er veldig forståelsesfull og sier at jeg ikke har noe å være redd for og at jeg skal slappe av. Men jeg er fremdeles redd for at det skal gjøre vondt og også hørt at det føles som om du må bæsje. Er det noen som kan fortelle meg om deres første gang, hvordan det har blitt etterpå og hvordan det føles? Anonymkode: 06b8d...123
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Klart han er "forståelsesfull" - han er jo sikkert kjemperedd for at du skal si nei 😉 Du kan jo prøve, og heller si stopp hvis det blir ubehagelig Anonymkode: bd228...500 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Prøvd en gang og aldri mer. Var vondt og ente på meg hemoroider i 1 mnd. Klarte nesten ikke hverken sitte eller gå. Verst var det å bæsje, du revnet opp gang på gang Anonymkode: c4821...862 4
sol87 Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Jeg synes ikke du skal gjøre det med mindre du virkelig har lyst! Det kan faktisk komme en tid hvor dette frister mer enn nå. Vent til den lysten kommer, ikke gjør noe du faktisk er nervøs for. 4
Gjest Annetnavn_ Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Gjort på riktig måte er det ikke vondt. Det tar tid og masse glidemiddel og krever at du slapper av.
Akhenaton Skrevet 19. februar 2017 #6 Skrevet 19. februar 2017 Så lenge han vet hva han driver med tipper jeg det kommer til å gå helt fint.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #7 Skrevet 19. februar 2017 Hehe... For noen år tilbake hadde jeg en kjæreste som hele tiden maste om å få ta meg i analen. Jeg var og er fremdeles en stor motstander av dette, men gikk med på det etter å ha grublet en stund. Da han satte igang bak, var det så vondt at jeg ville skrike, men klarte å ti stille. Heldigvis så var det en bæsj på vei ut og da han var inni, presset jeg denne bæsjen lengre og lengre ut og da han var ferdig og skulle trekke den ut (penisen, ikke bæsjen), var hele pensihodet brunt av bæsj. Jeg godtet meg og etter det, spurte han aldri om rumpesex mer. En fint tips til dere jenter som er lei maset til gubben. Gjør den brun Anonymkode: 7609b...b3a 10
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #8 Skrevet 19. februar 2017 Ikke begynn med penis oppi der, begynn med fingre, liten buttplug eller noe annet i den størrelsen, og se om du liker det. Det er så viktig at du tenner på å bli tatt i rompa, først da vil du slappe av og virkelig nyte det. Jeg elsker en finger eller buttplug, og bruker det når jeg onanerer. Bli kjent med deg selv, vit hva du tenner på og ta dette i ditt eget tempo! Eksperimenter gjerne med en dildo eller noe annet på hans størrelse, slik at du på forhånd vet om det er for stort, hvilket tempo som funker, hvordan oppvarming du trenger osv. Først den dagen du har lyst på mer oppi der, er det hans tur til å få prøve seg. Og da tar du kontrollen og styrer ham. Anonymkode: e5394...aee 6
Lotte1997 Skrevet 19. februar 2017 #9 Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klart han er "forståelsesfull" - han er jo sikkert kjemperedd for at du skal si nei 😉 Du kan jo prøve, og heller si stopp hvis det blir ubehagelig Anonymkode: bd228...500 Tror ikke det er for at jeg skal si ja😂 For han sier at dersom jeg ikke tør eller vil så trenger vi ikke
ajarRun Skrevet 19. februar 2017 #10 Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, Strixa skrev: Gjort på riktig måte er det ikke vondt. Det tar tid og masse glidemiddel og krever at du slapper av. Hvis du synes 10 minutter er masse tid og at en håndfull rapsolje er mye glidemiddel kanskje... Det er ikke akkurat rakettforskning.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 19. februar 2017 #11 Skrevet 19. februar 2017 5 minutter siden, amativeReflection skrev: Hvis du synes 10 minutter er masse tid og at en håndfull rapsolje er mye glidemiddel kanskje... Det er ikke akkurat rakettforskning. Jeg hevdet vel ikke at det var rakettforskning, eller at 10 minutter er masse tid. Tror heller ikke jeg nevnte rapsolje. Ellers er vi vel ganske enige?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #12 Skrevet 19. februar 2017 Du kan jo ta han først med strapon så han får kjenne hvordan det er først? Anonymkode: b9517...a6a 9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #13 Skrevet 19. februar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo ta han først med strapon så han får kjenne hvordan det er først? Anonymkode: b9517...a6a Nå er det jo faktisk ganske mange menn som liker å få noe opp i rumpa, og pga prostata føles det jo godt. Så hvis det skal avverge analsex er ikke dette rette måten å gjøre det på. Anonymkode: 4f5d1...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #14 Skrevet 19. februar 2017 5 timer siden, Lotte1997 skrev: Tror ikke det er for at jeg skal si ja😂 For han sier at dersom jeg ikke tør eller vil så trenger vi ikke Han er ikke forståelsesfull når han sier du ikke trenger å være redd. Hva vet vel han, han har vel neppe prøvd å ta en pikk oppi sin egen rumpe. Du har rett i at det føles ut som man må på do, og når jeg har hatt det har jeg fått helt hetta av den følelsen og være redd for at det skal komme avføring ut. At han sier "vi trenger ikke hvis du ikke tør" er helt dust av han, såklart trenger du ikke gjøre noe du ikke vil!! Det er ikke noe han bestemmer, herregud. Han høres egoistisk ut, og hvis du sier nei nå kan jeg garantere deg at det blir mer mas om det i fremtiden samme hvor lite dere trenger å gjøre det hvis du ikke tør. Anonymkode: e391c...a45 6
Gjest Underdanie Skrevet 19. februar 2017 #15 Skrevet 19. februar 2017 (endret) 7 timer siden, Strixa skrev: Gjort på riktig måte er det ikke vondt. Det tar tid og masse glidemiddel og krever at du slapper av. Endret 19. februar 2017 av Underdanie
Blålys Skrevet 20. februar 2017 #16 Skrevet 20. februar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har snakket om anal en stund nå. Og jeg er kjempenervøs til min første gang. Han har gjort det før, og sier at for han er det kjempe deilig og en helt annen følelse. Han er veldig forståelsesfull og sier at jeg ikke har noe å være redd for og at jeg skal slappe av. Men jeg er fremdeles redd for at det skal gjøre vondt og også hørt at det føles som om du må bæsje. Er det noen som kan fortelle meg om deres første gang, hvordan det har blitt etterpå og hvordan det føles? Anonymkode: 06b8d...123 At han har hatt kjempedeilig analsex før burde ikke være et argument for å overtale deg. For å venne dere til tanken så kan dere jo begynne med å bruke dildo på han.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #17 Skrevet 20. februar 2017 16 minutter siden, Blålys skrev: At han har hatt kjempedeilig analsex før burde ikke være et argument for å overtale deg. For å venne dere til tanken så kan dere jo begynne med å bruke dildo på han. Han bør nok gjøre dette på seg selv først. Jeg er gutt å blir jevnlig tatt med strapon, dildo og butplugs. For meg er det himmelsk å får orgasmer som nesten tar livet av meg og får lett 10-12 orgasmer etter hverandre. Det er mye mer intenst, det varer sykt mye lengre å får ut av kroppen-opplevelse når jeg får orgasme med anal stimuli 😊😊 Anonymkode: 430f8...f0b
Inwe Skrevet 20. februar 2017 #18 Skrevet 20. februar 2017 Jeg klarer ikke å slappe av nok uten hjelpemidler. Så jeg bruker en vibrator på meg selv mens han trenger inn, jeg synes faktisk en penis er bedre enn fingre der. Klarer man å slappe av er det utrolig digg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #19 Skrevet 20. februar 2017 Har prøvd en gang. Føltes ut som man har skikkelig renna maga og man må presse ut dritt. Man får en skikkelig bæsjefølelse... Det finnes ikke sexy. Det er vondt og ekkelt. Dagen etter var jeg så sår at jeg ikke klarte å sitte ALDRI MER Anonymkode: a0c03...4b5 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #20 Skrevet 20. februar 2017 Ikke for å skremme deg, men jeg gjorde det et par ganger og endte opp med analfissur jeg har hatt nå i snart 2 år. Det gjør vondt hver gang jeg er på do, og jeg blir ikke kvitt det. HUSK MASSE GLIDEMIDDEL JENTE Når det er sagt, min første gang var litt ubehagelig, og jeg fikk følelsen av å måtte bæsje. Men samtidig gav det meg en god følelse som førte til at jeg ville gjøre det igjen. Anonymkode: 626b6...3e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå