AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #1 Skrevet 19. februar 2017 Jeg hater å trene, desverre. Jeg liker veldig godt og gå turer, i både fjell og skog. Er medlem i ett treningsstudio, som jeg vurderer å melde meg utav, om jeg ikke snart får noe mer motivasjon. Misliker også at det er andre folk på trening når jeg trener og at jeg faktisk hater å trene. Det er dobbelt opp. Men jeg vil så gjerne trene litt styke. Tror dere en personlig trener kan hjelpe meg i å bli glad i trening. Jeg vil, men får det liksom ikke til. Anonymkode: 5a679...ba6
ajarRun Skrevet 19. februar 2017 #2 Skrevet 19. februar 2017 Tren om natten da? Bruker å være tomt da.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #3 Skrevet 19. februar 2017 Ingen elsker å trene de første gangene de gjør det. Treningslyst er noe som kommer etter hvert. Mitt tips til deg er å slutte å føle så mye og bare gjør det. Få hjelp av en av trenerne på senteret til å legge opp en plan for deg, og gjennomfør denne regelmessig selv om du ikke har lyst. Motivasjonen får du etter hvert når formen stiger og du blir sterkere. Det skal være tungt og vondt i begynnelsen, cluet er å pushe gjennom det. Det gir mestringsfølelse. Anonymkode: fb8d3...3f2 1
Cata Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Hvorfor må du like å trene for å gjøre det? Musklene dine vet ikke om det. Bare bestem det for at "den dagen i uka skal jeg trene" og så gjør du det. Enkelt og greit. Jeg er sikker på du ikke liker å pusse tennene heller, men du gjør det sannsyligvis likevel.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #5 Skrevet 19. februar 2017 Hva med å bruke naturen og det at du liker å gå turer til en del av styrketreningen? Ta utfall i oppoverbakker, finn steiner/stokker du kan løfte etc. Det er mange muligheter om man tenker litt utenfor treningsstudioet:) Anonymkode: 7d6dc...e57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå