AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Hei! Min sønn feiret bursdagen sin i dag, spiste mye kaker og generelt mye sukker. Han har ikke vært særlig flink til å stoppe når han burde og ender innimellom opp med å kaste opp senere på dag/kveld. Dette ble tilfellet i dag og da mor og far ikke klarte å passe godt nok på inntaket ila dagen. Problemet er at vi har invitert til familieselskap i morgen ettermiddag.. Burde vi da avlyse iogmed at gutten har kastet opp tre ganger i kveld? Sambo mener det ikke er nødvendig siden det bare er på grunn av alt han har spist i dag og ikke at han har fått omganssjuka. Jeg mener at det vet vi jo aldri. Han har jo tross alt vært med mange barn i dag, kanskje noen dro med seg noe smitte der? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: a07cf...9d8
dillyduzit Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Se det an, forsetter det i løpet av kvelden og blir verre med eventuell diare så er det bare å holde ungen hjemme. 1
Ulrikke Skrevet 18. februar 2017 #3 Skrevet 18. februar 2017 Sover han hele natta uten å spy, ikke har diare og spiser som normalt i morgen tidlig ville jeg satt det på "forspist"-kvoten, tror jeg.... Særlig siden dere vet at det har skjedd før... Men HELT sikker kan man jo selvfølgelig ikke være.... Har det gått omgangssyke på skolen, feks?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #4 Skrevet 19. februar 2017 Ville tatt gutten med til lege. Det at et lite barn overspiser så til de grader at han faktisk ender opp med å kaste opp ville bekymret meg mer enn om han var i stand til å gå i en familiemiddag. Normalt sett så stopper jo barn og spise når de er mette, selv om det er noe godt. Anonymkode: 146f4...0a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå