AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 Samtale rundt lunsjbordet, som den kunne foregått hvis RL var som KG. Tilstede: "Anne, Kari, Eva, Bente og Kjell" Anne: Brr, jamen er det kaldt i dag Bente: Ikke enig! Jeg er litt rar, jeg sliter i varmen Kari: Hva har dere med til lunsj i dag? Eva: Jeg har brødskive med syltetøy Kjell: Ikke rart Norske kvinner blir stadig feitere! Eva: Det hørtes ut som du uttalte norske med stor N, det er feil Kjell: Nei, alt er lov muntlig! Anne: Dere, jeg må spørre dere om noe... kan jeg være gravid? Bente: Hvordan kan vi vite det? Eva: Ta en test! Anne: Jamen, tror dere jeg kan være det? Eva: Hvis du har hatt sex så kan du jo det Kjell: Det var ikke meg! Anne: As if Kjell: Hva mener du med det? Er jeg for liten for deg? Anne: Hvordan kan jeg vite det? Kjell: What? Har du ikke sett bildene jeg har sendt deg? Anne: Nei, du er blokkert og rapportert Eva: La oss prate om noe annet. Har dere sett den nye kjolen min? Kari: Ja, var ikke du blakk? Eva: Jeg tok den på kredittkortet Anne: What? Vet du ikke at kredittkort er Djevelens verk? Klipp det istykker nå! Eva: Jamen, jeg betaler når jeg får lønning og sparer masse bonuser Anne: Nei, du lurer deg selv Bente: Uff, ikke prat om noe så kjedelig. Hva synes dere om han nye på regnskap? Eva: Han er en fin fyr Kjell: Så du kunne knullet ham? Eva: Nei Kjell: Hvorfor ikke, er han for liten for deg? Er han mindre enn meg? Eva: Det kan ikke jeg vite Kjell: What? Har du også blokkert meg? Eller har du blokkert han nye på regnskap? Eva: Ja, jeg har blokket deg, og han nye har ikke sendt bilde av underlivet sitt Kjell: Hah, han er såh homo Anne: Kan noen sende meg ketchupen? Bente: Hahaha, voksne spiser da ikke ketchup! Eva: Jeg har godtesnop i veska, men dere får ikke smake Kjell: Vil dere smake på pølsa mi? Bente: Nei, den er for liten. Og jeg spiser ikke pølse uten ketchup Anonymkode: 41411...d4a 18
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 (endret) Takk for en god latter Endret 22. februar 2017 av Catalina Culès
WubWub Skrevet 23. februar 2017 #7 Skrevet 23. februar 2017 Anne er ei hederskvinne av rang og alt jeg har å si om Kjell er ; DUMP HAN. Mistenker han lider av psykopati og bitterpikkeri, han høres ikke helt god ut. Hva angår Bente så høres det ut som hu tilhører hylekoret. 2
Gjest star123 Skrevet 23. februar 2017 #9 Skrevet 23. februar 2017 (endret) fikk frem et smil hos meg Endret 23. februar 2017 av star123
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #13 Skrevet 25. februar 2017 5 minutter siden, Honey Dew skrev: Hva er RL? Real Life Anonymkode: dd734...04b
Honey Dew Skrevet 25. februar 2017 #14 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Real Life Anonymkode: dd734...04b Kan ikke dette jeg, skjønner du
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #15 Skrevet 25. februar 2017 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Kan ikke dette jeg, skjønner du Anonymkode: dd734...04b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #18 Skrevet 25. februar 2017 Veldig bra! Anonymkode: 3af7d...162
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #19 Skrevet 26. februar 2017 På 23.2.2017 den 18.51, WubWub skrev: Anne er ei hederskvinne av rang og alt jeg har å si om Kjell er ; DUMP HAN. Mistenker han lider av psykopati og bitterpikkeri, han høres ikke helt god ut. Hva angår Bente så høres det ut som hu tilhører hylekoret. Hvem er du? Anonymkode: 72216...b71
WubWub Skrevet 26. februar 2017 #20 Skrevet 26. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem er du? Anonymkode: 72216...b71 Kongen. Hvem er du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå