AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #21 Skrevet 20. februar 2017 En til to ganger i måneden, kommer fredagskveld og reiser hjem igjen søndag ettermiddag som regel. Flyr Oslo-Bergen, en sjelden gang kjører vi. Har et godt forhold til mamma og koser oss i hverandres selskap. Jeg har bare en mamma og ønsket å tilbringe masse tid med henne nå som hun blir eldre. Anonymkode: 1a153...062
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #22 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er enebarn og har valgt å la mamma bo med oss. Pappa døde for 16 år siden. Og jeg føler jeg må ta vare på henne. Har en bare en mamma og er veldig gla i henne. Men så er ikke jeg norsk så det er veldig vanlig i vår kultur. Blir fra barndommen lært opp til at gamle foreldre ikke er en byrde men en velsignelse. Så at hun bor med oss følges som en selvfølge. Alle hennes venner bor med barna sine. Vi krangler selvfølgelig. Men kunne aldri kutte henne ut akkurat som jeg ikke kunne kutte ut mine barn. Anonymkode: a35f0...417
Fandenivoldsk Skrevet 20. februar 2017 #23 Skrevet 20. februar 2017 2 ganger i året. Bor veldig langt unna, da.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #24 Skrevet 20. februar 2017 Både mor og svigermor bor ca 15 min unna, og ser min mor ukentlig. Min svigermor er mer privat og ikke så sosial, så det blir sjeldnere. Tipper vi er der hver 6-8 uke. Hun er både snill og hyggelig, men som sagt veldig privat og besøker oss kanskje 2 ganger i året. Hun er heller ikke den som har hatt interesse av å se på barnas kamper/skoleavslutninger, og jul vil hun helst feire alene (dvs med svigerfar) Sånn har det alltid vært, og noe vi bare må akseptere. Hun liker feks ikke uanmeldt besøk, og tar ikke telefonen etter kl 16.00. Barna våre er oppvokst med dette og har likevel et godt og nært forhold til bestemoren, og de som oss godtar bare at væremåten hennes er sånn. Anonymkode: 00ae5...d7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå