Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

André ut i dag, kan se ut som at Petter ryker en av dagene basert på klippet fra torsdag. I morgen gråter jo både Lunde og Andrea, så det må være noen de bryr seg om som ryker. Så også ut som kanskje Teele forsvant ut i løpet av natten. 

Ser Martine J skriver på sin blogg at hun håper hun kommer inn igjen denne uken og havner i finaleuken. Tror dere det kan ligge noe i dette?

Anonymkode: f325a...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

André ut i dag, kan se ut som at Petter ryker en av dagene basert på klippet fra torsdag. I morgen gråter jo både Lunde og Andrea, så det må være noen de bryr seg om som ryker. Så også ut som kanskje Teele forsvant ut i løpet av natten. 

Ser Martine J skriver på sin blogg at hun håper hun kommer inn igjen denne uken og havner i finaleuken. Tror dere det kan ligge noe i dette?

Ja, jeg tror hun kommer inn igjen, å står i finalen.

Anonymkode: 22dd8...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir episodene lagt ut samme dag eller dagen før? Er det mulig å se tirsdagens episode nå?

Anonymkode: 44449...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir episodene lagt ut samme dag eller dagen før? Er det mulig å se tirsdagens episode nå?

Tror de blir lagt ut samme dag.

Anonymkode: 39876...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååååh, jeg håper ikke ho kommer inn igjen!!
Synes ho har vært for lenge ute nå til å komme inn igjen, og jeg synes ikke det er nødvendig på noen som helst måte å sende ho inn igjen. Irriterende at stadig gamle deltakere kommer tilbake. Føler det har vært veldig mye av det i år - kanskje bare noe jeg føler, men kan hende det egentlig ikke er sånn. 

Anonymkode: 39876...307

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Isabelle ryker ut igjen fortere enn fort. Makan til jentunge! Er hun dum eller gjør hun seg dum?

Takke meg til om Martine J eller Sofie kommer inn igjen og tar hennes plass.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh Isabelle irriterer meg! Hadde jeg vært Martine hadde jeg blitt drit lei.. Virker som Isabelle er den jenta som kan drikke seg møkkings og snakke stygt om andre, mens Martine er den som prøver å snakke litt fornuft til henne, må roe henne ned og få henne trygt hjem i seng etter en heftig natt på byen :fnise: :sprettoy:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest på jodel at det er avslørt hvem som vinner, men klarer ikke finne ut hvem. Noen som har hørt noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Kevin og Henote som vinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er Kevin og Henote som vinner.

Hvor har du hørt dette? Er det sant blir jeg veldig glad!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du hørt dette? Er det sant blir jeg veldig glad!

Det kan jeg naturligvis ikke si.

Du kommer til å bli glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste uke

Mandag:

Finaleuke! Tre par er igjen i paradis, og snart skal det svakeste paret på utflukt. Der får de muligheten til å dra med seg noe kjent tilbake til hotellet.

Tirsdag:

De første finalebillettene skal deles ut av paret som ble hentet inn på hotellet igjen i går. Taktikkprat styrer mye av den forestående festen, og alle gjestene legger seg litt mer forvirret enn kvelden før.

Onsdag:

Juryen trekker seg tilbake til Dystopia for denne gang. Den andre finalebilletten skal deles ut – utfallet fører til stor forargelse blant enkelte av deltakerne, som føler seg snytt.

Torsdag:

Finale! Vinnerne av Paradise Hotel sesong ni skal kåres – og hva skjer i trosskapstesten? Går kula i bakke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er demonen? :bond:

Anonymkode: 53e10...645

Isabelle 

Anonymkode: 871ac...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isabelle 

Anonymkode: 871ac...a96

Hun jeg mistenker mest også. Hun var vel nesten ikke i snakkeboksen og snakket om hvem det kunne være. De andre snakket jo i vei og delte teorier.

Men hvorfor ta Andre, partneren til Lunde? 

Anonymkode: 53e10...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, Grunde hadde noen ganske sexy moves :sikle: 

Skulle bare ønske han kunne slutte å snakke om seg selv i tredje person, det får han til å virke så lite intelligent. Han har jo egentlig en ganske søt og god personlighet, men jeg klarer ikke å slutte å irritere meg over akkurat det. 

Anonymkode: df54e...1b1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, kindagirl skrev:

Hvem av jentene ble beskyttet slik som Grunde?

Andrea.

Ny sermoni: Grunde fikk starte - valgte Martine - valgte Henote - valgte Isabelle - Andrea fikk drømmefanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...