Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - SPOILERTRÅD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lest flere steder at folk tror Pierre kommer inn som joker i årets sesong.

derfor det liksom er slutt mellom han og Isabell. Passer jo godt med tanke på tidspunkt for brudd.

Anonymkode: 708af...900

Åh nei! Orker ikke svensken :sur:

Anonymkode: 5074f...278

• Liker 8

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har lest flere steder at folk tror Pierre kommer inn som joker i årets sesong.

derfor det liksom er slutt mellom han og Isabell. Passer jo godt med tanke på tidspunkt for brudd.

Anonymkode: 708af...900

Det er svensk PH han visstnok skal være med i...

Anonymkode: 0a36e...d4d

• Liker 2
10 timer siden, Dunkel skrev:

Har vært litt i stuss på om jeg gidder å se årets sesong siden de to siste sesongene har vært så dårlige. Men tenker å gi det en sjanse, så får vi heller se om jeg gidder å følge med hele veien 😅 

Jeg tenker alltid sånn, men når jeg først begynner å se klarer jeg ikke slutte uansett hvor dårlig det er :fnise:

• Liker 1

Jeg var på date med han ene av deltakerne for noen år siden. Husker jeg sa til ham at han hadde passet inn på PH. Han var liksom type til å bli med på det + ikke spesielt intelligent. Den gang da sa han "neiii, det kunne jeg aldri blitt med på".  Der ser man. 

• Liker 14
Annonse
AnonymBruker
1 time siden, EiJente skrev:

Jeg var på date med han ene av deltakerne for noen år siden. Husker jeg sa til ham at han hadde passet inn på PH. Han var liksom type til å bli med på det + ikke spesielt intelligent. Den gang da sa han "neiii, det kunne jeg aldri blitt med på".  Der ser man. 

Hvilken? :D

Anonymkode: 5f0ce...9af

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken? :D

Anonymkode: 5f0ce...9af

Joachim, brannmannen. På den tiden var han ikke brannmann enda, og heller ikke "tinder konge" som han mener han er nå. Han var utrolig hyggelig, men ikke særlig intelligent.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...