kindagirl Skrevet 23. mai 2017 #641 Del Skrevet 23. mai 2017 Sett nå.. Lurer veldig på hvem som er demonen.. Tipper en av jentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #642 Del Skrevet 23. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er demonen? Anonymkode: 53e10...645 Jeg tror nesten det er Lunde. Men samtidig så tror jeg ikke hun er smart nok. Men hun gjorde noen merkelige valg da drømmefangere skulle deles ut. Kan være hun er sykt god skuespiller og at hun gråter fordi hun har dårlig samvittighet. Anonymkode: ce80b...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #643 Del Skrevet 23. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun jeg mistenker mest også. Hun var vel nesten ikke i snakkeboksen og snakket om hvem det kunne være. De andre snakket jo i vei og delte teorier. Men hvorfor ta Andre, partneren til Lunde? Anonymkode: 53e10...645 Jeg tror Lunde har større sjanse å vinne med feks Kevin eller Grunde. Anonymkode: 871ac...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #644 Del Skrevet 23. mai 2017 Tipper Andrea, tar ut Andre for å svekke Martine, Thele for å "frigjøre" Kevin, Petter for å "frigjøre" seg samt rette mistanken bort fra henne....... Slik at hun kan stå med Kevin i finalen. Anonymkode: 8efd1...4b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #645 Del Skrevet 24. mai 2017 Lunde er demonen og fikk finaleplass. I morgen skal de som er på parallell hotell velge en gutt som får sitte og deltakerene på hotellet skal velge en jente som får sitte. Jeg tror Kevin eller Grunde blir valgt av Petter og Teele som er på parallell hotell, men av jentene er jeg usikker. Blir nok ikke Isabelle, så da gjenstår Andrea og Henote. Håper på Henote. Anonymkode: f325a...77f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 24. mai 2017 #646 Del Skrevet 24. mai 2017 Heia Lunde 👏🏼 Imponert! Lure på kven som valgte at ho skulle vere demon - Sofie? Aleks - for å gi ho mulighet til finaleplass? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 24. mai 2017 #647 Del Skrevet 24. mai 2017 10 minutter siden, strandløva skrev: Heia Lunde 👏🏼 Imponert! Lure på kven som valgte at ho skulle vere demon - Sofie? Aleks - for å gi ho mulighet til finaleplass? Jeg tror Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #648 Del Skrevet 24. mai 2017 5 timer siden, strandløva skrev: Heia Lunde 👏🏼 Imponert! Lure på kven som valgte at ho skulle vere demon - Sofie? Aleks - for å gi ho mulighet til finaleplass? Det var Ida. Anonymkode: 04f52...0ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 24. mai 2017 #649 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg blir mektig imponert over hvor forståelsesfulle deltakerne er i år! Ikke EN deltaker har det klikket for i år? Bare Sunny som ble litt sinna? BRA spilt av Martine, herregud så gøy! Håper Kevin får sitteplass og Henote. Vil ha med Grunde til finaleuken og.. ÅH BLIR SPENNENDE Å SE!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 24. mai 2017 #650 Del Skrevet 24. mai 2017 15 minutter siden, Sitronmelis skrev: Jeg blir mektig imponert over hvor forståelsesfulle deltakerne er i år! Ikke EN deltaker har det klikket for i år? Bare Sunny som ble litt sinna? BRA spilt av Martine, herregud så gøy! Håper Kevin får sitteplass og Henote. Vil ha med Grunde til finaleuken og.. ÅH BLIR SPENNENDE Å SE!!! Teele har vært bitter i etter tid. Men er jo ikke mye å forvente av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #651 Del Skrevet 24. mai 2017 Hoho! Jeg hadde mine mistanker men trodde ikke hun tenkte så langt. Skikkelig bra! Anonymkode: ce80b...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 25. mai 2017 #652 Del Skrevet 25. mai 2017 Wow, ble positivt overrasket over Lunde!! Er jeg den eneste som ikke kan tenke meg at det er finaleuke neste uke? Det har liksom ikke skjedd noe... Føles ut som vi fortsatt er i de 1-2 første ukene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #653 Del Skrevet 25. mai 2017 4 timer siden, Sitronmelis skrev: Jeg blir mektig imponert over hvor forståelsesfulle deltakerne er i år! Ikke EN deltaker har det klikket for i år? Bare Sunny som ble litt sinna? BRA spilt av Martine, herregud så gøy! Håper Kevin får sitteplass og Henote. Vil ha med Grunde til finaleuken og.. ÅH BLIR SPENNENDE Å SE!!! Hadde en ganske bra lættis i fjordårets sesong der noen av jentene lurte Carl Aksel til å tro at de hadde et hemmelig oppdrag som ville gå ut over ham. Han løp rund på hotellet i bare boxer og var paranoid ut av ville. Produksjonen hadde merket klippet med #pærranoia. Likte den. Og hvis jeg husker riktig så holdt han på å gå på trynet i trappa fordi han hadde hetta. Classy konge på hotellet, dette. 😋 Anonymkode: bd117...29a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #654 Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg får aldri glemt raserianfallet til Isabel i sesong 7. Da Sara stilte seg bak Audun. "Din jævla fitte" 😅 Anonymkode: c6e69...6e0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 25. mai 2017 #655 Del Skrevet 25. mai 2017 Hun fikk da ikke finaleplass, bare en plass i finaleuken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #656 Del Skrevet 25. mai 2017 10 minutter siden, UnderCover skrev: Hun fikk da ikke finaleplass, bare en plass i finaleuken? Ja, stemmer. Tror bare vedkommende forsnakket seg/forskrev seg haha. Anonymkode: 56780...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #657 Del Skrevet 25. mai 2017 Hvem tror dere vinner nå? Tror Kevin er én av vinnerne. Anonymkode: 56780...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #658 Del Skrevet 25. mai 2017 På 12.2.2017 den 21.26, Hoppetaujenta skrev: Bare? = "Uten mat og drikke duger kjendisene ikke!" Får ikke sett idag, er på nattevakt:/ kan noen oppdatere her og fortelle hvem som går ut? Da blir jeg veldig takknemlig. Anonymkode: 5182c...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 25. mai 2017 #659 Del Skrevet 25. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får ikke sett idag, er på nattevakt:/ kan noen oppdatere her og fortelle hvem som går ut? Da blir jeg veldig takknemlig. Anonymkode: 5182c...f13 Henote og Andre er ute. Så er nå Isabell/Grunde, Lunde/Morten og Kevin/Andrea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #660 Del Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, Svartedauden skrev: Henote og Andre er ute. Så er nå Isabell/Grunde, Lunde/Morten og Kevin/Andrea ryker begge? Anonymkode: 34894...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå