mjauritz Skrevet 5. mars 2017 #41 Del Skrevet 5. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Moren til Petter døde dessverre han var liten. Anonymkode: 14198...162 Det visste jeg ikke. Er i hvert fall en voksen dame med samme etternavn som han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #42 Del Skrevet 5. mars 2017 Begynner det i morgen? Anonymkode: 3ff72...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #43 Del Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Begynner det i morgen? Anonymkode: 3ff72...e15 Mandag 13.3 Anonymkode: 00ac3...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winry Skrevet 5. mars 2017 #44 Del Skrevet 5. mars 2017 Gleder meg skikkelig! Kjenner ingen som er med i år, men vet at ei venninne av meg har ligget med en som er med, så har sett litt bilder og div. av han. Dette blir gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 5. mars 2017 #45 Del Skrevet 5. mars 2017 Har vært litt treig til å se på bildene. Jeg scrollet igjennom bildene og fikk se en gutt jeg har gått i klasse med. Hoho dette blir gøy og kleint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #46 Del Skrevet 5. mars 2017 To fra hjembyen er med, så skal prøve å følge med i år! Gleder meg til det starter. Håper på myye drama :D Anonymkode: da5f8...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #47 Del Skrevet 5. mars 2017 Hvem syns dere er finest av jentene og gutta? Anonymkode: 5f0ce...9af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #48 Del Skrevet 6. mars 2017 Ingen stalking av insta/face?! Hvor er alle de vanlige paradise-entusiastene? Anonymkode: 43c0e...69c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #49 Del Skrevet 6. mars 2017 På 3/5/2017 den 18.48, AnonymBruker skrev: Hvem syns dere er finest av jentene og gutta? Anonymkode: 5f0ce...9af Han Alexander så bra ut i filmsnutten i hvertfall! Anonymkode: d766d...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #50 Del Skrevet 6. mars 2017 Hvor er kibby eller ankara? Anonymkode: a895a...a16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 6. mars 2017 #51 Del Skrevet 6. mars 2017 Har vært litt i stuss på om jeg gidder å se årets sesong siden de to siste sesongene har vært så dårlige. Men tenker å gi det en sjanse, så får vi heller se om jeg gidder å følge med hele veien 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #52 Del Skrevet 7. mars 2017 Har lest flere steder at folk tror Pierre kommer inn som joker i årets sesong. derfor det liksom er slutt mellom han og Isabell. Passer jo godt med tanke på tidspunkt for brudd. Anonymkode: 708af...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #53 Del Skrevet 7. mars 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lest flere steder at folk tror Pierre kommer inn som joker i årets sesong. derfor det liksom er slutt mellom han og Isabell. Passer jo godt med tanke på tidspunkt for brudd. Anonymkode: 708af...900 Åh nei! Orker ikke svensken Anonymkode: 5074f...278 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #54 Del Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lest flere steder at folk tror Pierre kommer inn som joker i årets sesong. derfor det liksom er slutt mellom han og Isabell. Passer jo godt med tanke på tidspunkt for brudd. Anonymkode: 708af...900 Det er svensk PH han visstnok skal være med i... Anonymkode: 0a36e...d4d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 7. mars 2017 #55 Del Skrevet 7. mars 2017 10 timer siden, Dunkel skrev: Har vært litt i stuss på om jeg gidder å se årets sesong siden de to siste sesongene har vært så dårlige. Men tenker å gi det en sjanse, så får vi heller se om jeg gidder å følge med hele veien 😅 Jeg tenker alltid sånn, men når jeg først begynner å se klarer jeg ikke slutte uansett hvor dårlig det er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 7. mars 2017 #56 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg var på date med han ene av deltakerne for noen år siden. Husker jeg sa til ham at han hadde passet inn på PH. Han var liksom type til å bli med på det + ikke spesielt intelligent. Den gang da sa han "neiii, det kunne jeg aldri blitt med på". Der ser man. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 7. mars 2017 #57 Del Skrevet 7. mars 2017 Var usikker på om jeg skulle følge med i år, men tror jeg må gi det en sjanse. Og sier som noen over meg her; HVOR ER ANKARA? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #58 Del Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, EiJente skrev: Jeg var på date med han ene av deltakerne for noen år siden. Husker jeg sa til ham at han hadde passet inn på PH. Han var liksom type til å bli med på det + ikke spesielt intelligent. Den gang da sa han "neiii, det kunne jeg aldri blitt med på". Der ser man. Hvilken? :D Anonymkode: 5f0ce...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 7. mars 2017 #59 Del Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken? :D Anonymkode: 5f0ce...9af Joachim, brannmannen. På den tiden var han ikke brannmann enda, og heller ikke "tinder konge" som han mener han er nå. Han var utrolig hyggelig, men ikke særlig intelligent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #60 Del Skrevet 7. mars 2017 Av gutten, hvem er kjekkest i rangert rekkefølge? Ta jentene også evt Anonymkode: 5f0ce...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå