Gå til innhold

Kvinner i byen og studenter

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Jonasmann skrev:

Nå tar jeg faktisk en mastergrad, så den recepten du ga meg det, tror jeg ikke vil hjelpe meg personlig.

Da er det andre ting ved deg selv du trenger å jobbe med, for du har et problem med kvinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
39 minutter siden, Jonasmann skrev:

Det er vel ganske utvilsomt ingen ting som er verre enn å være ung mann i Norge.

Det sier sitt om hva du lirer av deg på KG når man ikke vet om du er seriøs når du kommer med en slik påstand.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, antbug skrev:

Når jeg leser alt det hatefulle og misunnelige dere gutta spyr ut jevnt og trutt er jeg 100% overbevist om at det ikke finnes noe som er verre enn å være ung mann i Norge. Jeg føler med dere om det kan være noen trøst! :)

Jeg tenker litt motsatt. Unge norske menn er så bortskjemte at de har mistet bakkekontakt og har ikke selvinnsikt. Å få seg kjærest, ONS eller FF er ikke så vanskelig, de ser bare ikke kvinnene, som i deres øyne er uattraktive. Derfor syter mange heller om at 1/4 menn er barnløse, klager på at verden er urettferdig og blir bitre.

Mange norske menn er rett og slett så tafatte at de ikke gidder å jobbe for egen lykke.

• Liker 4
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Lee Jones skrev:

Jeg tenker litt motsatt. Unge norske menn er så bortskjemte at de har mistet bakkekontakt og har ikke selvinnsikt. Å få seg kjærest, ONS eller FF er ikke så vanskelig, de ser bare ikke kvinnene, som i deres øyne er uattraktive. Derfor syter mange heller om at 1/4 menn er barnløse, klager på at verden er urettferdig og blir bitre.

Mange norske menn er rett og slett så tafatte at de ikke gidder å jobbe for egen lykke.

Nå er ikke slike som meg akkurat representative for noe som helst i det norske samfunnet, og denne 1/4 av menn som er barnløse, er vanelig i mange andre land, de har derimot ganske mange arbeidsledige, som gjerne er forklaringen.

Endret av Jonasmann
Skrevet
9 minutter siden, Jonasmann skrev:

Nå er ikke slike som meg akkurat representative for noe som helst i det norske samfunnet, og denne 1/4 av menn som er barnløse, er vanelig i mange andre land, de har derimot ganske mange arbeidsledige, som gjerne er forklaringen.

Det tror jeg på, men det har nesten alltid vært flere kvinner enn menn her i landet. Så det burde jo ikke være kvinner menn er bitre på. Om de er arbeidsledige så er det aldri for sent å skaffe utdanning eller starte en egen virksomhet.

Skrevet
13 minutter siden, Jonasmann skrev:

Der sa du jaggu noe jeg var helt enig i og kan stille meg bak fullt og helt. En gang må være den første for det meste. 

Anonymkode: cebc1...d7f

• Liker 1
Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Lee Jones skrev:

Det tror jeg på, men det har nesten alltid vært flere kvinner enn menn her i landet. Så det burde jo ikke være kvinner menn er bitre på. Om de er arbeidsledige så er det aldri for sent å skaffe utdanning eller starte en egen virksomhet.

Årsaken til at det har vært flere kvinner enn menn i Norge, er at kvinner har levd lenger og at flere menn har dødd før høy alder. Generelt blir det født 5% flere gutter enn jenter, og en overvekt gutter holder seg til langt opp i 40 årene.

Tror du de ikke prøver å skaffe seg et arbeid og en utdanning? Det gjør de fleste naturlig nok.

Endret av Jonasmann
Gjest Jonasmann
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der sa du jaggu noe jeg var helt enig i og kan stille meg bak fullt og helt. En gang må være den første for det meste. 

Anonymkode: cebc1...d7f

Godt at du har det morsomt.

Skrevet
13 timer siden, Jonasmann skrev:

Å være mann i byen og student ved et prestisjestudie må være himmelen selv. Det er en del flere kvinner enn menn i de fleste byer, og mange flere kvinnelige studenter. Det betyr at det er et stort godtefat en bare kan forsyne seg av.

Men samtidig, er det ikke ganske kjedlig å være kvinnelig student i byen? Kvinnelige legestudenter og ved andre prestisjestudier, kvinnelige studenter generelt og de som er unge i byen må føle seg helt jævlig. Det er alt for få menn du kan få og siden kvinner generelt ikke ønsker menn som har lavere status enn seg selv, betyr dette at de vil slite på dette feltet.

Er det her ikke ganske jævlig for kvinner generelt? Svært mange damer vil slite ekstremt med å få seg en mann som er akseptabel.

Så godt det finnes menn som deg som kan fortelle kvinner hva de vil ha:fnise:

• Liker 1
Gjest Jonasmann
Skrevet
1 time siden, antbug skrev:

Da er det andre ting ved deg selv du trenger å jobbe med, for du har et problem med kvinner.

Det er selvsagt sant at det å være sint eller bitter på det motsatte kjønn er noe som er skadelig for en selv, det skal jeg være enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...