Gjest Skrevet 18. februar 2017 #1 Skrevet 18. februar 2017 (endret) J Endret 8. mars 2017 av AnSP01 9i
Brukerano Skrevet 18. februar 2017 #2 Skrevet 18. februar 2017 Lol.. dette må jo være tull.. eller er du så uviten.. ? Ja, om du har fått større mage og dobbelthake, så har du lagt på deg eller så er du gravid. Ja, du må trene og spise sunt på for å bli kvitt det
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #4 Skrevet 18. februar 2017 35 minutter siden, AnSP01 skrev: Jeg har lagt merke til at jeg har begynt å bli veldig usunn i det siste, spist mer sjokolade, fast food og chips. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får hele tiden lyst på noe usunt, og etterpå angrer jeg på å ha spist det. Annen hver dag pleier jeg å trene litt styrke og lignende. Magen min har blitt større og jeg har fått en synligere dobbelhake. Er dette tegn på at jeg har lagt på meg? Hva skal jeg gjøre for å gå tilbake til hvordan jeg så ut før? Spise sunt og trene regelmessig? Nei, du har nok mest sannsynlig gått ned betydelig i vekt. Anonymkode: ae85b...5a9 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå