AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #1 Skrevet 17. februar 2017 Er det mulig? Har søkt på nett men finner ikke noe. Anonymkode: 2b618...695
wintergirl Skrevet 17. februar 2017 #2 Skrevet 17. februar 2017 Hvorfor skulle ikke det være mulig? 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #3 Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, wintergirl skrev: Hvorfor skulle ikke det være mulig? For gammel? Anonymkode: 2b618...695
wintergirl Skrevet 17. februar 2017 #4 Skrevet 17. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For gammel? Anonymkode: 2b618...695 Absolutt ikke! Det handler om å trene de rette musklene og spise riktig. Det er ikke bare squat som gjelder hvis du skal trene rumpe di fast og fin, men musklene "rundt" også. Trener et program nå på helsestudio som skal trene rumpe og ben, fire ganger i uken. Det er damer i 40 årene der Du er aldri for gammel, men husk at maten er veldig veldig veldig viktig. Har du snakket med en instruktør på helsestudio? 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5 Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, wintergirl skrev: Absolutt ikke! Det handler om å trene de rette musklene og spise riktig. Det er ikke bare squat som gjelder hvis du skal trene rumpe di fast og fin, men musklene "rundt" også. Trener et program nå på helsestudio som skal trene rumpe og ben, fire ganger i uken. Det er damer i 40 årene der Du er aldri for gammel, men husk at maten er veldig veldig veldig viktig. Har du snakket med en instruktør på helsestudio? Takk for hyggelig og positivt svar Nei, har ikke snakket med instruktør ennå men har begynt som smått på treningsstudio der jeg hovedsakelig vil trene styrke. Når man betaler medlemskontigent; hva nøyaktig ligger i prisen? Er opplæring av apparatene inkludert? Anonymkode: 2b618...695
wintergirl Skrevet 17. februar 2017 #6 Skrevet 17. februar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for hyggelig og positivt svar Nei, har ikke snakket med instruktør ennå men har begynt som smått på treningsstudio der jeg hovedsakelig vil trene styrke. Når man betaler medlemskontigent; hva nøyaktig ligger i prisen? Er opplæring av apparatene inkludert? Anonymkode: 2b618...695 Bare hyggelig Kommer an på hvor du trener. Noen steder er dyrere enn andre. Selv er jeg på family sports club og der ligger det på rundt 400-500,- pr.mnd . Da har jeg to timer med pt inkl. i prisen. Hvis du også har det så benytt deg og spør om det du lurer på. Men husk at du alltid skal kunne spørre dem som jobber på treningsstudioet om hjelp hvis det trengs. Kan skrive ned øvelsene jeg har fått også til deg i løpet av helgen 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #7 Skrevet 17. februar 2017 Jeg er 44, og har skikkelig sprettrumpe pga trening 😋 Anonymkode: 7bc12...cfc 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #8 Skrevet 17. februar 2017 Akkurat nå, wintergirl skrev: Bare hyggelig Kommer an på hvor du trener. Noen steder er dyrere enn andre. Selv er jeg på family sports club og der ligger det på rundt 400-500,- pr.mnd . Da har jeg to timer med pt inkl. i prisen. Hvis du også har det så benytt deg og spør om det du lurer på. Men husk at du alltid skal kunne spørre dem som jobber på treningsstudioet om hjelp hvis det trengs. Kan skrive ned øvelsene jeg har fått også til deg i løpet av helgen Ja, prisen ligger på rundt 500,- og da er et elektronisk armbånd inkl. Armbåndet er en kodebrikke til ytterdøren samt for å registrere seg hver gang man trener der. Tror jeg. Aner ikke om pt er inkl men det skal jeg sannelig spørre om Vil du virkelig det? Tusen hjertelig takk Jeg tar imot alt av treningstips med stor takknemlighet. Anonymkode: 2b618...695 1
wintergirl Skrevet 18. februar 2017 #9 Skrevet 18. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, prisen ligger på rundt 500,- og da er et elektronisk armbånd inkl. Armbåndet er en kodebrikke til ytterdøren samt for å registrere seg hver gang man trener der. Tror jeg. Aner ikke om pt er inkl men det skal jeg sannelig spørre om Vil du virkelig det? Tusen hjertelig takk Jeg tar imot alt av treningstips med stor takknemlighet. Anonymkode: 2b618...695 Det vil jeg virkelig Har et felles mål mot vår og sommer Skal få lastet ned å sende over til deg jeg 2
wintergirl Skrevet 18. februar 2017 #10 Skrevet 18. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 44, og har skikkelig sprettrumpe pga trening 😋 Anonymkode: 7bc12...cfc Ja, og noen er heldige med genetikken 40 årene er ikke akkurat gamle i våre dager. Enkelte er jo på sitt beste den tiden og;)
wintergirl Skrevet 19. februar 2017 #11 Skrevet 19. februar 2017 Hei, ts Her programmet jeg har fått for rumpe og ben. Det første her er lett oppvarming for å få tøyd ut så du gjør øvelsene bedre. Hvis du får zoomet inn bildet så skal du se alt som står der bedre 1
wintergirl Skrevet 19. februar 2017 #12 Skrevet 19. februar 2017 (endret) Endret 19. februar 2017 av wintergirl 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #13 Skrevet 19. februar 2017 Det er fullt mulig. Er selv over 50 med sprettrumpe. Jeg klatrer. Anonymkode: ec5dd...ac7 1
wintergirl Skrevet 19. februar 2017 #14 Skrevet 19. februar 2017 Disse øvelsene skal du gjøre fire ganger i uken, men gjør gjerne noen forandringer så du får litt mer variasjon. Som seteløft som du ligger på rygg med hælene på en stepp, så kan du se to andre gangene legge ryggen/skuldrene dine på en mykere krakk og bena på gulvet. Den er hardere. Du kan også ta markløft med stang istedet for med tau som du ser på arket. Bulgarsk utfall isteden for rygghev. Og for å bli ordentlig sliten så ta gjerne noen squat etter øvelsene innimellom. Begynn med litt lettere vekter/motgang og øk med 2.5 pr.uke. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #15 Skrevet 19. februar 2017 Sier som flere. Fult mulig. Er snart 50. Kombinerer styrke, fjellturer med sekk (ikke redd for å bære med meg for mye) og klatring. Anonymkode: 3a1d6...530 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #16 Skrevet 20. februar 2017 Tusen takk @wintergirl Disse øvelsene skal jeg prøve! Takk til dere andre også. Så flott å få hjelp og positive svar Anonymkode: 2b618...695
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #17 Skrevet 20. februar 2017 Har en kollega på jobb som snart er 60. Når du ser henne sprette opp trappa tror du hun er 27 og fitnesutøver. 🏋 Hun driver med crossfit. Anonymkode: 47bfc...22e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå