Gå til innhold

lyset i dashbordet blinker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har lagt merke til det 3 forskjellige ganger nå, sist gang så skjedde det mens jeg kjørte oppover en ganske bratt bakke. Det varte bare noen sekunder og det blinket ikke så lenge at de ble mørkt, bare sånn veldig fort blinking. Noen som vet hva det kan komme av? Jeg har nybilsgaranti igjen på bilen :)

Anonymkode: 25557...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele dashbordbelysningen? Dårlig kontakt. 

Anonymkode: 15fdb...2be

Ja hele dashbordbelysningen. Er dårlig kontakt noe amatører kan ordne med selv eller må bilen på verksted? Og et annet spørsmål, vet du om når dashbordbelysningen begynner å blinke, vil det påvirke lysene på utsiden av bilen da? Altså vil kjørelysa også stoppe å lyse/blinke? :sjenert:

Anonymkode: 25557...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har nybilgaranti hadde jeg ikke giddet begynne å dille med det selv, ihvertfall når man ikke har peiling! Merkeverkstedet kjenner bilen bedre enn deg, så jeg hadde svingt innom og klasket garantiheftet i disken. Hva slags bil er det?

Anonymkode: 15fdb...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Magnifiq skrev:

Er det en liten lampe som blinker? Kanskje det er sånn antispinn lampe som lyser?

Det er hele dashbordlyset, ikke noe vaselslamper

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har nybilgaranti hadde jeg ikke giddet begynne å dille med det selv, ihvertfall når man ikke har peiling! Merkeverkstedet kjenner bilen bedre enn deg, så jeg hadde svingt innom og klasket garantiheftet i disken. Hva slags bil er det?

Anonymkode: 15fdb...2be

Ja, jeg får ta meg en tur innom dersom det blir verre. Det er en Hyundai.

Anonymkode: 25557...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...