Gå til innhold

Tysk grammatikkbok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har en tysk grammatikk å anbefale? Den må være skrevet på engelsk eller norsk. (I en ideell verden hadde heltysk vært det beste, men jeg er ikke god nok ennå.) Så lenge den er klar og korrekt, kan den være dyptloddende som bare det, for jeg er en erfaren språkstudent og kan enkelt orientere meg i grammatikker.

Anonymkode: 9155b...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, men jeg har hørt om Google. Mer verdifullt hadde det vært å få personlige tips og kunne stille oppfølgingsspørsmål, slik at det eventuelt ble en liten dialog ut av det. :)

(For øvrig vet jeg ikke hvorfor du kursiverte "grammatikkbok"? "Grammatikk" er normert som synonym, i fall det lå en skjult kritikk der. Men kanskje jeg bare er paranoid.)

Anonymkode: 9155b...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk, men jeg har hørt om Google. Mer verdifullt hadde det vært å få personlige tips og kunne stille oppfølgingsspørsmål, slik at det eventuelt ble en liten dialog ut av det. :)

(For øvrig vet jeg ikke hvorfor du kursiverte "grammatikkbok"? "Grammatikk" er normert som synonym, i fall det lå en skjult kritikk der. Men kanskje jeg bare er paranoid.)

Anonymkode: 9155b...ae8

Motta min høyst ydmyke unnskyldning forat jeg i beste mening ville gi deg et forslag. Det skal aldri skje igjen. Jeg har ikke kursivert noe. Jeg skrev følgende i googlefeltet: tysk grammatikkbok. Da kom det opp flere forslag.

Du er paranoid! Jeg har selv to grammatikkbøker av andre forfattere, og en minigrammatikk. De har jeg hatt mye nytte av, men jeg vet ikke om de er i handelen lenger. Det er lenge siden. Slik som du reagerer, gir jeg ikke forfatternavn til deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...