AnonymBruker Skrevet 16. februar 2017 #1 Skrevet 16. februar 2017 Jeg har tenkt det her på lenge, siden jeg gikk på barneskolen. Så er ikke noe jeg har plutselig tenkt å gjøre. Har hatt lyst å ta neseoperasjon i mange år! Og nå er jeg klar. Jeg var hos klinikken. De sa det er begrensinger på hvor stor forandring man kan gjøre med nesen. Jeg har en stor rund nese, som ser ut som en type Afrikansk nese omtrent, eller ikke helt det heller. Nesen er liksom ikke kjempe stor, men formen får den til å se stor ut, den er jo trossalt en potetnese. Når vi så på 3D bilder så sa han at det var ikke så stor forandring. (Jeg syntes det var bra for min del, selv om nesen så litt stor ut på etterbildet også) Kirugien sa til meg at jeg hadde tykk hud, og han kunne tynne den ut også. Han sa jeg måtte tenke meg gjennom for det var ikke så stor forandring. Jeg syntes nesen var bedre på 3D bildet enn det min er nå. Så jeg vet ikke jeg, hvorfor sier han det? Han snakka som om jeg ikke kunne forvente noe forandring omtrent og måtte tenke meg godt gjennom.Det jeg lurer på da; Noen her som har fått mer forandring enn det som har blitt vist på 3D bilde, eller blitt sagt? Vil små forandringer gjøre store forskjeller? Kan nesen min bli mindre enn det han sier? Anonymkode: 17238...e06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå