Lee Jones Skrevet 18. februar 2017 #21 Skrevet 18. februar 2017 4 timer siden, SunnivaOslo skrev: Jeg sminker og kler meg bra. Jeg driver å fikser venniners hår,negler og sminke på fritiden fordi jeg er "flink"til det. Er også normalvektig og sosial nok. Mange tenker nok at jeg er en av de som sutrer,men kler meg som en dass og har 30kg ekstra,det er ikke tilfellet her. Men jeg er fortsatt ikke pen,og jeg gjemmer meg ikke bak unnskyldninger istedenfor å ta tak ift utseende,men jeg vet at jeg ikke akkurat er et kakestykke med glasur sånn ellers og da har man få sjanser som kvinne. Menn har absolutt ikke det samme presset på seg ift utseende. De kan endre seg sosialt og få fine damer. Jeg har da en bra personlighet,men når utseende er alfa og Omega så hjelper ikke det så mye akkurat😊 Men ellers takk for tips da. Du må ta noen bra bilder av deg selv. Jeg synes du skal prøve å få noen venner til å hjelpe deg, evt familie, med å ta noen bra avstandsbilder og noen nærbilder. Det er vanskelig å velge sine egne bilder på grunn av persepsjon. Prøv å lage en fin profil på nettdatingsider, spør venner om de har noen kjente single venner som kunne tenke seg en blinddate for å bli kjent. Venners venner er ofte ganske like personlighetsmessig og derfor er sjansen for kjemi større. Ikke vær tafatt for da ender du opp som meg, evig singel og sær. Gjør en innsats for å få kjæreste og jeg er sikker på at du kommer ikke til å angre. Og å vente på den rette skjer bare på film. Det handler om å ta til takke med de mennene som vil date deg. Følelser kommer da automatisk etterhvert som kjemien stemmer.
Zouk Skrevet 18. februar 2017 #22 Skrevet 18. februar 2017 På 16.02.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev: Nå har jeg datet en fyr i to måneder som jeg føler jeg ikke er interessert nok i, men jeg tenker at jeg bare burde bli sammen med han for å ikke ende opp alene. Strekk den tanken litt lenger, og tenk deg at du sitter i en slitsom hverdag i tidsklemma med små barn sammen med en som du faktisk aldri var interessert nok i. Bare tanken er nok til å gi i hvert fall meg alvorlig klaustrofobi. Tanken på å ende opp alene kan brått virke mer forlokkende enn en slik situasjon. Kvel den lille stemmen som sier at du er for kravstor bla bla. Det at du ikke velger ham betyr ikke at du mener han er en for dårlig person for deg. Det betyr bare at det ikke passer. Jeg er 40, singel og har ikke barn. Medvirkende årsak er at jeg brukte for mye tid på to forhold, fordi jeg tenkte som deg og at jeg burde være fornøyd. Men samme hvor hardt jeg prøvde fant jeg ikke roen. Og du er ung. Skal du begynne å gå alvorlig på akkord med deg selv bør du være eldre synes jeg. Jeg så du fikk et råd om å prøve på et forhold i og med at du er så ung, at dere ikke trengte å legge gifteplaner i morgen. Og det stemmer jo. Jeg kan bare snakke ut i fra meg selv, men; Faren med å gjøre det er slik jeg ser det at det er fullt mulig å bli fryktelig glad i noen som ikke er riktig for deg som livspartner. Det er vanskelig nok med de som føles rett i en datengfase.
Xcase33 Skrevet 18. februar 2017 #23 Skrevet 18. februar 2017 På 16.2.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev: Hei! Jente 29 år her. Jeg er singel og ønsker meg en kjæreste. Eller, jeg er veldig glad i livet mitt som det er med venner, hobbyer, jobb og familie, men kjenner mer og mer stress rundt å møte noen, stifte familie osv. Har datet en del via tinder siste to årene, noen i flere måneder, men det har aldri klaffet. Enten har de ikke vært interesserte i noe mer eller så har ikke jeg. Veit jeg har gått etter feil fyrer før, og prøver å endre dette. Nå har jeg datet en fyr i to måneder som jeg føler jeg ikke er interessert nok i, men jeg tenker at jeg bare burde bli sammen med han for å ikke ende opp alene. Det er jo helt sykt overfor han og meg selv. Kjenner bare at jeg er redd for at jeg ellers fort ender opp alene og aldri møter noen, dette er tross alt en bra fyr. Noen som kan hjelpe eller har tenkt det samme selv? Anonymkode: c538a...58b Problemet er at du ikke leter selv ..men blir funnet. Ta noe initiativ selv ovenfor noen du liker ..istedenfor å bare vente på å bli sjekket opp selv.
SunnivaOslo Skrevet 18. februar 2017 #24 Skrevet 18. februar 2017 10 timer siden, Lee Jones skrev: Du må ta noen bra bilder av deg selv. Jeg synes du skal prøve å få noen venner til å hjelpe deg, evt familie, med å ta noen bra avstandsbilder og noen nærbilder. Det er vanskelig å velge sine egne bilder på grunn av persepsjon. Prøv å lage en fin profil på nettdatingsider, spør venner om de har noen kjente single venner som kunne tenke seg en blinddate for å bli kjent. Venners venner er ofte ganske like personlighetsmessig og derfor er sjansen for kjemi større. Ikke vær tafatt for da ender du opp som meg, evig singel og sær. Gjør en innsats for å få kjæreste og jeg er sikker på at du kommer ikke til å angre. Og å vente på den rette skjer bare på film. Det handler om å ta til takke med de mennene som vil date deg. Følelser kommer da automatisk etterhvert som kjemien stemmer. Ta til takke med de som er 20 år eldre eller utlendinger som trenger oppholdstillatelse?For det er det som er valgalternativene mine.. Da må jeg nok velge pass for jeg takler ikke det opplegget der.
SunnivaOslo Skrevet 18. februar 2017 #25 Skrevet 18. februar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Må si at jeg jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Oss mindre pene kvinner er nok en glemt gruppe i samfunnet, virker det som. Er vi ikke pene og tiltalende å se på, kan vi nesten glemme å få oss mann og barn. Hva gjør du ellers med livet ditt? Jeg har akseptert at jeg ikke får min egen familie, men sliter litt med å finne meningen med livet sånn ellers. Blir lett at jeg "forsvinner" i jobb og trening, men ønsker ikke ha det slik i 50 år til heller... Anonymkode: 4fcdb...252 Ja. Vi er en glemt gruppe. Når menn sier de ikke får fitte via Tinder så tenker jeg at de er heldige de som kan se ut som de vil så lenge personlighet er ok. Hva jeg ellers gjør med livet? Vel,det går i jobb,studier,venner&familie,hobbies, turer,frivillig arbeid,reiser osv😊
Lee Jones Skrevet 19. februar 2017 #26 Skrevet 19. februar 2017 21 timer siden, SunnivaOslo skrev: Ta til takke med de som er 20 år eldre eller utlendinger som trenger oppholdstillatelse?For det er det som er valgalternativene mine.. Da må jeg nok velge pass for jeg takler ikke det opplegget der. Det tviler jeg sterkt på er dine eneste valgalternativer. Det ser jo ikke ut som du vil legge en innsats i å bli mer tilgjengelig eller attraktiv. Men vi er nok litt like der. Jeg også syter om at ingen vil ha meg mens det er mange single jenter som er såkalla "mindre pene" som gjerne vil ha en kjæreste der ute.
Lee Jones Skrevet 19. februar 2017 #27 Skrevet 19. februar 2017 21 timer siden, SunnivaOslo skrev: Ja. Vi er en glemt gruppe. Når menn sier de ikke får fitte via Tinder så tenker jeg at de er heldige de som kan se ut som de vil så lenge personlighet er ok. Hva jeg ellers gjør med livet? Vel,det går i jobb,studier,venner&familie,hobbies, turer,frivillig arbeid,reiser osv😊 Ser du ikkke at du motsier deg selv? Tror du disse mennene ikke får fitte på Tinder fordi de har hvis personlighet?
SunnivaOslo Skrevet 19. februar 2017 #28 Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, Lee Jones skrev: Ser du ikkke at du motsier deg selv? Tror du disse mennene ikke får fitte på Tinder fordi de har hvis personlighet? Ja. De har kanskje en keitete og needy personlighet,men får same om de blir mer selvsikre. Da betyr ikke utseende dems mye (selvom det selvfølgelig hjelper på. Du kan ikke være er uhygienisk svin og ha kul personlighet å få dame skkurat)
SunnivaOslo Skrevet 19. februar 2017 #29 Skrevet 19. februar 2017 1 time siden, Lee Jones skrev: Det tviler jeg sterkt på er dine eneste valgalternativer. Det ser jo ikke ut som du vil legge en innsats i å bli mer tilgjengelig eller attraktiv. Men vi er nok litt like der. Jeg også syter om at ingen vil ha meg mens det er mange single jenter som er såkalla "mindre pene" som gjerne vil ha en kjæreste der ute. Den eneste måten jeg kan bli mer attraktiv er ved operasjon. Alt annet gjør jeg riktig. Jeg kler meg fint,sminker meg osv. Og tilgjengelig?Ja jo,da blir jeg noens FF men aldri kjæreste. Jeg er en lost case med andre ord. Dere menn aner ikke hvor heldige dere er ift stygge kvinner.
makkapakka Skrevet 19. februar 2017 #30 Skrevet 19. februar 2017 Vent til du er veldig fornøyd med den du er sammen med, forelskelser er bare oppskrytt. Jeg stressa fælt med å finne meg mann og få barn satset alt og sitter igjen med barn og må ha kontakt med en idiot resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 #31 Skrevet 19. februar 2017 På 16.2.2017 den 21.48, AnonymBruker skrev: Ikke end opp med noen, fordi du er redd for å bli alene. Jeg gjorde det selv da jeg kun var 26 år, og har angret i maaange år. Jeg hadde blitt kjempesåra rett før, og var egentlig ferdig med menn og festing. Det eneste jeg tenkte på, var å få barn..... Tok første og beste, som hadde livet på stell osv. Jeg nektet meg selv å se at jeg ikke var forelsket (jeg trodde virkelig at jeg var det), han hadde jo hus, god jobb, var grei å snakke med osv......Nå sitter jeg låst fast pga barna, samt at han sier han ikke kan leve uten meg. Har i senere år møtt personer jeg virkelig kunne blitt forelsket i, men har valgt å stå trofast med min mann sin side, for hans og barnas skyld. Jeg selv går med en dyp ulykkelighet inni meg, som jeg ikke forteller NOEN om Kan ikke si så mye detaljer her, men igjen: Ikke bli sammen med noen, pga redsel for å ende opp alene. Det er 100 ganger mer ensomt å være i et "tomt" forhold, hvor du er bundet fast, og ikke kan gjøre som du vil, enn å være fri og kunne gjøre alt man vil. Jeg sitter stort sett hjemme alene og tenker over hvordan livet mitt har blitt, og det er ikke kjekt. Anonymkode: e35ea...6cd Jeg gjorde det samme som personen jeg siterer, bare at jeg brøt ut av forholdet. Jeg var 28 år, følte et enormt press på å skulle begynne å etablere meg og tenkte ta jeg aldri kom til å møte den rette siden det ikke hadde skjedd enda, tok "første og beste" som var helt grei, men jeg var ikke i nærheten av å være forelsket eller betatt. Vi fikk barn og til slutt klarte jeg ikke mer. For det første så jeg på han som en venn og det ble etterhvert fælt å skulle presse meg selv til å ha sex med han, når jeg ikke egentlig var fysisk tiltrukket engang. Vi gikk fra hverandre når barnet bare var et par år og det var IKKE noe enkel avgjørelse og jeg angret bittert på at ting hadde blitt som det hadde blitt, men angret selvsagt ikke på barnet. Et par år etterpå møtte jeg en mann jeg ble stormforelska i og for første gang opplevde jeg det som er å være forelska. Om du vet at du klarer å holde ut et forhold for resten av livet med en fyr du ikke egentlig virkelig vil ha, slik som personen jeg siterte, så værsågod.. men husk at hverdagen når man får barn blir ikke enklere og da er det ekstra tøft når forholdet ikke er basert på ekte kjærlighet, men på "greit å ha en type bare for å ha en type". Anonymkode: d6c76...9c8
Lee Jones Skrevet 20. februar 2017 #32 Skrevet 20. februar 2017 8 timer siden, SunnivaOslo skrev: Ja. De har kanskje en keitete og needy personlighet,men får same om de blir mer selvsikre. Da betyr ikke utseende dems mye (selvom det selvfølgelig hjelper på. Du kan ikke være er uhygienisk svin og ha kul personlighet å få dame skkurat) Jeg trodde alle klaget på at de får få matcher. Personligheten kommer jo ikke frem på noen tinder-bilder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå