Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente i midten av 20årene. Ble slutt etter et langt forhold med eksen for et år siden.

Har ikke klart å fått noe ny kjæreste men holdt på med et par stykker siden da. Selv om jeg har følt litt betatthet og hatt god sex blir jeg etter kort tid usikker på om jeg liker gutten likevel.

Nå helgen som var ble jeg med en gutt hjem som jeg synes er veldig søt og flott og har en veldig fin kropp. Han er morsom og jeg ler mye sammen med han. Vi har samme interesse for trening. Jeg møtte ha nå igjen i går på middagsdate hos han og jeg fikk en god følelse inni meg siden jeg synes han er så flott å se på og god å kose med og prate med. I går da jeg var der tenkte jeg faktisk at dette er en gutt jeg kan få følelser for hvis vi skal fortsette å møtes.

Men i dag når jeg er hjemme hos meg selv og tenker alt for mye, tenker jeg at det kanskje ikke er en gutt for meg, og kanskje jeg ikke synes han var så flott?  Men jeg vet jo at jeg synes det. Kan det være jeg får disse tanker i redsel for å binde meg? 

Andre som har opplevd det?

Bør jeg droppe hele greia?

Anonymkode: 73657...cd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? Du høres litt umoden ut med tanke på at du fikk en god følelse bare fordi han er flott og se på og god å kose med. Hele måten du skriver på virker ganske umoden.

Hvorfor er du redd for å binde deg?

Anonymkode: 8cdd0...342

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

Er 26 år.

Grunnen til at jeg skriver dette er for jeg er redd jeg ikke har følelser lenger for gutter og aldri  kommer til å klare å binde meg igjen med en gutt. Høres kanskje rart ut men er sånn jeg føler det før tiden...

Takk for tilbakemelding. Umoden eller ikke.

Så lurer jeg på om andre som har følt det på samme måte?

Anonymkode: 73657...cd0

Skrevet

Kan du ikke bare kose deg med denne gutten og ikke ha det så travelt med å få ny kjæreste? Er det veldig viktig for deg å være i et fast forhold? På den ene siden sier du at du "ikke har klart å få noen ny kjæreste", mens du på den andre siden lurer på om du er redd for å binde deg. Jeg tror ikke dette handler om redsel for å binde seg, men rett og slett at du ikke er klar for et nytt, seriøst forhold ennå.

Skrevet

Fortsett og sveipe, kommer alltid no bedre.

Anonymkode: ccb05...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...