Gå til innhold

Gigi Hadid, halvt Israelsk?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 17.2.2017 den 2.43, AnonymBruker skrev:

Enig! Syntes det er spesielt vakkert når de er blandet med noe. Ikke mulatter altså! 

Anonymkode: 792b8...b4b

Synes egentlig mulatter også kan være veldig pene☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, lurven skrev:

det viktigste er at man er et helt menneske

Det er vi vel alle?😉

Samt og å være seg selv først. 

Skrevet
28 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er vi vel alle?😉

Samt og å være seg selv først. 

ja derfor er det ikke viktig hvor man kommer fra og om man er halvt eller kvart eller 10 prosent det ene eller andre

Skrevet

Veldig pen, ja. Riktignok så dårlig som modell at jeg nesten begynner å gråte. 

Skrevet
22 minutter siden, Audrey Hepburn skrev:

Veldig pen, ja. Riktignok så dårlig som modell at jeg nesten begynner å gråte. 

Eneste grunnen til hun og Bella er modeller er kun pga foreldrene. Faren er visst steinrik og moren er jo sammen med David Foster. 

Anonymkode: eb11b...e36

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste grunnen til hun og Bella er modeller er kun pga foreldrene. Faren er visst steinrik og moren er jo sammen med David Foster. 

Så sant. Bella ser ut som en fisk på alle bilder og Gigi stamper nedover catwalken. Tror moren er realitystjerne også.

Skrevet
4 timer siden, Audrey Hepburn skrev:

Så sant. Bella ser ut som en fisk på alle bilder og Gigi stamper nedover catwalken. Tror moren er realitystjerne også.

Moren er med på 'Real Housewifes Of Beverly Hills"

Anonymkode: 6a16b...f61

Skrevet

Men selvfølgelig, når man kommer fra en rik kjendis familie, så det er mye lettere å bli modell enn de som kommer fra en helt vanlig familie. De må jo jobbe ræva av seg for å få en modellkontrakt. Jeg tror neppe Bella, Gigi, Kendall, Cara osv hadde hele blitt kjente modeller hvis ikke de kom fra rike familier. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men selvfølgelig, når man kommer fra en rik kjendis familie, så det er mye lettere å bli modell enn de som kommer fra en helt vanlig familie. De må jo jobbe ræva av seg for å få en modellkontrakt. Jeg tror neppe Bella, Gigi, Kendall, Cara osv hadde hele blitt kjente modeller hvis ikke de kom fra rike familier. 

Ei Kate Upton. 

Anonymkode: 69f7a...1f3

Skrevet

Begge Hadid søstrene er vakre på hver sin måte. Er helt enig i at familie bakgrunnen deres har hjelpet de å oppnå suksessen de opplever, noe jeg unner begge 2. For de som følger med RHOBH så har en sett hvor involvert moren deres har vært. Nå har jo broren deres Anwar også blitt modell. Det er mye som kan gjøres med sminke, men akkurat det fjeset der har blitt småjustert på. Noe som er vanlig i de kretsene og ikke a big deal.

Og til info!  Yolanda Hadid er ikke lenger med i RHOBH og hun har skilt seg fra David Foster. 

• Liker 1
Skrevet

Sminke kan gjøre underverker, men jeg er ganske sikker på at Bella har tatt en nosejob i alle fall. Det har Kendal og. 

Skrevet
På 18.2.2017 den 23.31, AnonymBruker skrev:

De er skilt.

Har de ikke en bror også?

Anonymkode: aebce...225

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...