Gå til innhold

Gigi Hadid, halvt Israelsk?

Fremhevede innlegg

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at man forandrer seg gjennom årene også da. Hun var jo sikkert mye yngre på det ene bildet? Ser også at hun ikke sminket seg noe særlig på det ene bildet. Dumt å sammenligne og dømme etter gamle bilder med slurvete sminke og profosjonelt sminket :) 

Anonymkode: 792b8...b4b

Nesen er jo dramatisk forandret! Leppene har helt klart fått fillers. Det ser også ut som om hun har fjernet litt tung hud over oyelokkene. Noe av forandringen skyldes nok at hun har gått mye ned i vekt også. Jeg så på rhobh, og moren deres er hysterisk når det kommer til slanking. Ville helst at alle bare skulle leve på sitronsaft fra alle sitrustrærne hennes....

Jeg synes hun har blitt pen, men må hun være så inmari sur? Hun har alltid stenansikt, mens søsteren ser levende, glad og sprudlende ut...

Anonymkode: 6b62e...89d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husk at man forandrer seg gjennom årene også da. Hun var jo sikkert mye yngre på det ene bildet? Ser også at hun ikke sminket seg noe særlig på det ene bildet. Dumt å sammenligne og dømme etter gamle bilder med slurvete sminke og profosjonelt sminket :) 

Sant. Kylie Jenner f.eks vokste jo på seg store lepper og +++

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, QueRilja skrev:

Kylie jenner har tatt fillers i leppene. Kan ikke si kylie har forandret seg så mye heller. Nå teller jeg med uten sminkebildene og ikke bildene der hun sminket seg som 16 åring til 18åring. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, QueRilja skrev:

Hva med toppblogger Sophie? Finnes ikke mer unaturligere enn henne snart heller. 

• Liker 2
Skrevet

Og ikke glem at sminke kan trikses mye med. Ser da mange norske jenter her i landet som kan trikse seg til å bli pene. Ser også mange instagramkjendiser som trikser seg mye med sminke, så ikke si at alt er operasjoner;) 

Sminkelooken man ser overalt for tiden har blitt temmelig populær ;)  

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke glem at sminke kan trikses mye med. Ser da mange norske jenter her i landet som kan trikse seg til å bli pene. Ser også mange instagramkjendiser som trikser seg mye med sminke, så ikke si at alt er operasjoner;) 

Syns det ser klovnete ut all den sminken norske kvinner har begynt å kline på seg! LEEEEEENGE siden norske kvinner var naturlig vakre,  utrålte noe sunt og kult.

Er selv et nærmet vidunder,  I betydning at jeg ikke bruker sminke. Ser folk mener"maskare, foundation, leppestift etc er lite sminke? ?? 

Anonymkode: 92c7e...c72

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan trikses med, men ikke gi helt nye ansiktstrekk som nye lepper og tydelig redusert nese. Kirurger er enig med at Bella, som de fleste andre i Hollywood, har fikset på mye i ansiktet til tross for sin unge alder. 

Anonymkode: 69f7a...1f3

Skrevet

Enda en tråd om norske kvinners utseende. Eller, den sklir ut om norske damer - igjen. Norske damer er ikke mer kunstig enn andre. Sminke seg igjen gjør damer i alle andre land også. 

Anonymkode: c1f74...5c1

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan trikses med, men ikke gi helt nye ansiktstrekk som nye lepper og tydelig redusert nese. Kirurger er enig med at Bella, som de fleste andre i Hollywood, har fikset på mye i ansiktet til tross for sin unge alder. 

Nesens form er mulig å redusere SYNET på størrelse på nesen av bare sminke, gå på youtube å se nesekontoring. Det samme gjelder med å sminke skinnbeina mer markerte. Det er mulig, man må bare være god med hendene når det kommer til sminke. 

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det ser klovnete ut all den sminken norske kvinner har begynt å kline på seg! LEEEEEENGE siden norske kvinner var naturlig vakre,  utrålte noe sunt og kult.

Er selv et nærmet vidunder,  I betydning at jeg ikke bruker sminke. Ser folk mener"maskare, foundation, leppestift etc er lite sminke? ?? 

Anonymkode: 92c7e...c72

Noe sminke burde kvinnene bruke, man skal jo skille seg litt ut med mennene. Damer skal ha litt sminke. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesens form er mulig å redusere SYNET på størrelse på nesen av bare sminke, gå på youtube å se nesekontoring. Det samme gjelder med å sminke skinnbeina mer markerte. Det er mulig, man må bare være god med hendene når det kommer til sminke. 

Jeg har jobbet med makeup i flere år, og vet forskjell på en sminket og operert nese. Man ser TYDELIG hva som er hva. 

Skrevet
På 16.2.2017 den 9.06, AnonymBruker skrev:

Faren er araber. Palestinere er arabere.

Hennes kjæreste er pakistaner. Heldig fyr!

Anonymkode: bdcf8...d52

Hvilken verden lever du i? Palestinere og Arabere er ikke det samme. Det er en fornærmelse!

Anonymkode: 5fce4...a71

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet med makeup i flere år, og vet forskjell på en sminket og operert nese. Man ser TYDELIG hva som er hva. 

Jeg har også jobbet med makeup i mange år, makeup kurs både Norge og utelandet. Falt for interesse for sminke når jeg var lita jente. Den dagen i dag skal jeg nok utdanne meg som makeup-artist, dersom jeg får så gode tilbakemeldinger om hvor profesjonell jeg er. Det er en ting jeg skal si, ja man kan se forskjell på operert nese og sminke, men det er faktisk mulig å sminke nesen så det ikke ser sminket mindre ut, det kommer helt an på hvor flink du er med sminke. 

Har selv sminket nesen min og folk trodde den var operert, når de kikket på bilder. Og ja nesen var helt forskjellig av hva min naturlige var, sminket den skikkelig liten, og det er fult mulig, det kommer bare helt an på hvor flink du er. Kunne sikkert lagt ut bilder her av hvordan resultatet ble, men da vil jeg ta det på PM isåfall. 

Det kommer også helt an på hva slags nese man sminker, ikke alle neser er like enkle å sminke mindre, det kommer jo helt an på hva slags nese man har i utgangspunktet. 

Nesen til Kylie ser mye mindre ut pga øynesminke, og counturing også. Det ser jeg ganske tydelig, om jeg skal sammenligne med sminke og uten sminke bildene. Hun har sikkert tatt en liten nesejustering også, men ser også at hun blir profesjonelt counturet. 

Anonymkode: 16ce4...b2e

• Liker 2
Skrevet

Nesen hennes kan også se større ut på noen av de gamle bildene, fordi hun har eyeliner inni øynene, og det kan gjøre at øynene kan se mindre ut. Hun har også bilder der eyelineren er utenpå, og det får øynene til å se større ut, samtidig som hun har øyneskygge under øynene på en måte. Skal man sammenligne bilder må man da sammenligne like bilder, ikke der man er sminket helt forskjellig.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også jobbet med makeup i mange år, makeup kurs både Norge og utelandet. Falt for interesse for sminke når jeg var lita jente. Den dagen i dag skal jeg nok utdanne meg som makeup-artist, dersom jeg får så gode tilbakemeldinger om hvor profesjonell jeg er. Det er en ting jeg skal si, ja man kan se forskjell på operert nese og sminke, men det er faktisk mulig å sminke nesen så det ikke ser sminket mindre ut, det kommer helt an på hvor flink du er med sminke. 

Har selv sminket nesen min og folk trodde den var operert, når de kikket på bilder. Og ja nesen var helt forskjellig av hva min naturlige var, sminket den skikkelig liten, og det er fult mulig, det kommer bare helt an på hvor flink du er. Kunne sikkert lagt ut bilder her av hvordan resultatet ble, men da vil jeg ta det på PM isåfall. 

Det kommer også helt an på hva slags nese man sminker, ikke alle neser er like enkle å sminke mindre, det kommer jo helt an på hva slags nese man har i utgangspunktet. 

Nesen til Kylie ser mye mindre ut pga øynesminke, og counturing også. Det ser jeg ganske tydelig, om jeg skal sammenligne med sminke og uten sminke bildene. Hun har sikkert tatt en liten nesejustering også, men ser også at hun blir profesjonelt counturet. 

Er klar over dette, sminker nesen min smalere selv :) men selv den beste sminkør kan ikke sminke vekk en profil på den måten som man ser på bildet. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er klar over dette, sminker nesen min smalere selv :) men selv den beste sminkør kan ikke sminke vekk en profil på den måten som man ser på bildet. 

Hvis du snakker om nesen til søsteren til Gigi så er den operert ja, og det å sminke vekk hump osv blir ganske komplisert ja, ikke mulig heller. Nå snakker jeg om f.eks Kylie sin:) 

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du snakker om nesen til søsteren til Gigi så er den operert ja, og det å sminke vekk hump osv blir ganske komplisert ja, ikke mulig heller. Nå snakker jeg om f.eks Kylie sin:) 

Ja, men da er vi enig da :laugh:

Skrevet

Gigi er veldig pen. Men jeg synes søsteren har et mer interessant utseende. Litt klassisk, litt rocka, litt vamp. 

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, QueRilja skrev:

Og ræv :fnise: 

Anonymkode: cdea2...7e5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...