Gå til innhold

Når ville du helst levd: i steinalderen eller i dagens samfunn?

13 stemmer

1. 1. Når ville du helst levd: i steinalderen eller i dagens samfunn?

• Steinalderen
      6
    • Dagens samfunn
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 0b826...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det positive med steinalderen er jo fravær av arbeidsdeling, slik at man slipper å forholde seg til noen man ikke kjenner. 

Skrevet

Dagens samfunn, ikke like god internett dekning på den tiden og litt for mange dinosaurer som ville spist meg i steinalderen

Anonymkode: 08fd5...bdb

Skrevet
12 minutter siden, PeeWee skrev:

Det positive med steinalderen er jo fravær av arbeidsdeling, slik at man slipper å forholde seg til noen man ikke kjenner. 

Det forklarer jo hvorfor du vil stemme SP da, de vil jo sende oss rett tilbake til den tiden økonomisk og teknologisk:fnise:

Skrevet

I fremtiden

Anonymkode: dc03e...3a4

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det forklarer jo hvorfor du vil stemme SP da, de vil jo sende oss rett tilbake til den tiden økonomisk og teknologisk:fnise:

SP er jo veldig tilhengere av jordbruk,og det var jo jordbruk som i praksis gjorde slutt på steinalderen. 

Skrevet

Steinalderen. Til syvende er det der vi biologisk hører hjemme. Evolusjonen har tilpasset oss steinalderen, ikke teknosamfunnet vi lever i nå.  Vi er ikke skapt for å sitte foran datamaskinen og spise junk food. Vi er heller ikke skapt for å bli så gamle at vi må stelles som vi var små barn. Hvor er lykken i det?

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker dagens samfunn, for i steinalderen tror jeg livet bestod mer av å overleve enn å leve. Ikke levde de lenge heller, gjennomsnittsalderen var vel 30-40 år, så da ville jeg vært død for lengst. Et langt liv med rødvin, mobil og wifi er å foretrekke. I hvert fall så lenge man er oppegående og topplokket virker. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater å fryse... Og jeg hater å måtte kjempe for tilværelsen, redd for ulv, å ikke ha nok.
Har det egentlig ganske bra nå. Får tak i maten jeg trenger og har hus å bo i, og blir jeg syk, kan jeg få hjelp.

Anonymkode: f2b3d...475

• Liker 2
Skrevet

Steinalderen. Da rævva man jo rundt 30 år, hadde ikke vaksiner og bodde ubekvemt. Alt var mye bedre før! 

Anonymkode: 11402...c2e

Skrevet

i dag såklart, hadde dødd i løpet av 2 timer hvis jeg levde i steinaldreen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...