Gå til innhold

Tinder sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men til deg ts, om du har sex med henne på første date. Er du like "løs på tråden". Da kan vel hun også begynne å tenke slikt om deg.

Personlig, når jeg er på date og har sex ved første møte så gir det meg et spesielt inntrykk av ham jeg er med. Da endres min tenkemåte og jeg ser ikke på ham som en potensiell kjæreste lengre. Jeg får større interesse for noen som jeg ikke ligger med på 1.date, og er da mer villig til å møtes igjen ☺ 

Så hva du gjør når du møter henne, burde være basert på hva slags inntrykk du ønsker å gi henne. Det kan hende at hvis du gir henne sex, så tar hun det hun får (fordi hun heller ikke kan si nei), og heller finner det hun egentlig vil ha hos et annet menneske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, meeeg9 skrev:

Men til deg ts, om du har sex med henne på første date. Er du like "løs på tråden". Da kan vel hun også begynne å tenke slikt om deg.

Personlig, når jeg er på date og har sex ved første møte så gir det meg et spesielt inntrykk av ham jeg er med. Da endres min tenkemåte og jeg ser ikke på ham som en potensiell kjæreste lengre. Jeg får større interesse for noen som jeg ikke ligger med på 1.date, og er da mer villig til å møtes igjen ☺ 

Så hva du gjør når du møter henne, burde være basert på hva slags inntrykk du ønsker å gi henne. Det kan hende at hvis du gir henne sex, så tar hun det hun får (fordi hun heller ikke kan si nei), og heller finner det hun egentlig vil ha hos et annet menneske.

Viss hun prøver og jeg sier nei kan hun tolke som jeg ikke liker henne vel?

Anonymkode: 90158...e68

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun ikke noe å samle på om hun lar meg feie over henne på første date? Hvilke signaler sender det?

nei. jeg hadde ikke gjort det. men det er min mening. har hun sex på første date med deg så har hun det sikkert med andre personer. promeskiøse kvinner er jeg lite interessert i . 

Skrevet
21 minutter siden, meeeg9 skrev:

slik som samfunnet er nå så er "billige damer " en fyfy ting iforhold til billige menn....etttersom det faktisk krever noe fra mannen og få seg et ligg. fra dere damer krever det så og si ingenting. derfor blir menn hyllet for å ha sex med mange og kvinner blir kalt horer /sett ned på osv

Skrevet
31 minutter siden, Singel og lei skrev:

Jeg er jente og er ute etter noe seriøst. Ville derfor aldri hatt sex på første date, fordi det etter min mening signaliserer at det er sex jeg er ute etter. Og absolutt aldri sex på første tinderdate😅 

Forresten så betyr ikke det at hun ber deg på vedøk at hun vil ha sex. 

ja det stemmer ts. at hun inviterer deg trenger ikke bety sex. men som oftest gjør det det hehehe

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viss hun prøver og jeg sier nei kan hun tolke som jeg ikke liker henne vel?

Hvis det er HUN som prøver seg på deg, så er det som du sier at hun vil ha sex. Men hvis det er DU som prøver deg på henne, så kan to ting skje.

Enten har hun sex med deg og vil fortsatt være interessert i å møte deg (fordi hun vil være ff eller vil se om det kan utvikle seg til noe seriøst). Eller så har hun sex med deg, men er ikke interessert i å møte deg igjen (fordi du var kjedelig eller fordi hun ikke er interessert i deg på en seriøs måte). 

Den andre muligheten er at hun ikke har sex med deg og vil møtes igjen (fordi hun fikk et bra inntrykk av deg). Eller så har hun ikke sex med deg og vil ikke møtes igjen (fordi hun ikke følte den seksuelle kjemien eller fordi hun satte deg i venne sonen). 

Mange muligheter, med andre ord

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Singel og lei skrev:

Jeg er jente og er ute etter noe seriøst. Ville derfor aldri hatt sex på første date, fordi det etter min mening signaliserer at det er sex jeg er ute etter. Og absolutt aldri sex på første tinderdate😅 

Forresten så betyr ikke det at hun ber deg på vedøk at hun vil ha sex. 

Hahah for noe bullshit :)

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hun ikke noe å samle på om hun lar meg feie over henne på første date? Hvilke signaler sender det?

Dude, selvfølgelig kan hun være noe å samle på selv hvis hun har sex med deg på første date. Wake up man - de fleste jenter har sex ved første treff (selv om de ikke nødvendigvis vil innrømme slikt offentlig vel og merke), hvis de er heldig nok å være med en mann som vet hvordan å gå fram, samt at forholdene ligger til rette for det. Hva enn annet jenter sier til deg, er bullshit for å unngå og fremstå som "løse" - og dette vet de som regel jævli godt.

Om ei jente er noe å samle på eller ikke, er noe du finner ut ved å faktisk bli kjent med henne ved og snakke med henne og lete etter eventuelle avslørende ting hun sier, som kan fortelle deg noe om hvordan hun egentlig ser på lojalitet og utroskap, samt hvor mange hun egentlig har hatt sex med (hvis det betyr noe for deg).

Skrevet
25 minutter siden, brownbrown skrev:

slik som samfunnet er nå så er "billige damer " en fyfy ting iforhold til billige menn....etttersom det faktisk krever noe fra mannen og få seg et ligg. fra dere damer krever det så og si ingenting. derfor blir menn hyllet for å ha sex med mange og kvinner blir kalt horer /sett ned på osv

Jeg skjønner hvor du kommer fra, men samtidig vrir du på denne problemstillingen så mye, at det havner utenfor opprinnelige diskusjonen.

Hvis det er slik du tenker, så kan jeg svare med at storparten av menn prøver seg på alt som eier en fitte. Dersom ei jente tilbyr sex, er det liten sannsynlighet for at en gutt/mann kommer til å si nei (selv om hun ikke er deres type). Dersom ei jente får det samme tilbudet, er det litt større sannsynlighet for at hun sier nei enn ja (spørs hva hun vil). Du tenker åpenbart at kvinner som "sier ja", har lave standarder og lite respekt for seg selv? Jeg er enig i at de finnes, utelukker ikke det. Så kvinner og menn er ikke så ulike akkurat der. Allikevel finnes det flere slike personer på hankjønn siden. Da konkluderer jeg med at storparten av menn har lave standarder, er desperate og løse? Med mindre du har gode argumenter som får meg til å tenke annerledes..

Et annet poeng jeg vil nevne, er at selv om en mann har sex med ei dame på 1.date, så er det ikke nødvendigvis slik at han automatisk ikke vil ha et forhold med henne. Det kan utvikle seg til et forhold uansett, så dette burde du vel nevnt. Og det er heller ikke av den grunn jeg mister interesse for en mann. Menn vil ha sex uansett om de er ute etter et forhold eller ei. Men det at de faktisk er pågående og vil utføre det på 1.date, er det som gjør at jeg får et spesielt inntrykk av de. Du sier selv at de krever ingenting fra kvinner (annet enn å ha ei fitte). Det får meg til å føle meg lite verdsatt (selv om muligheten for at han skulle være interessert i noe mer, er der), og jeg mister respekten. Det høres ironisk ut vet jeg, da en mann som er ute etter sex, vil miste respekten for meg også. Så det går begge veier.

Dette ble langt innlegg, men prøvde å gi et utfyllende svar for å unngå misforståelser ☺

Skrevet (endret)
12 minutter siden, meeeg9 skrev:

Jeg skjønner hvor du kommer fra, men samtidig vrir du på denne problemstillingen så mye, at det havner utenfor opprinnelige diskusjonen.

Hvis det er slik du tenker, så kan jeg svare med at storparten av menn prøver seg på alt som eier en fitte. Dersom ei jente tilbyr sex, er det liten sannsynlighet for at en gutt/mann kommer til å si nei (selv om hun ikke er deres type). Dersom ei jente får det samme tilbudet, er det litt større sannsynlighet for at hun sier nei enn ja (spørs hva hun vil). Du tenker åpenbart at kvinner som "sier ja", har lave standarder og lite respekt for seg selv? Jeg er enig i at de finnes, utelukker ikke det. Så kvinner og menn er ikke så ulike akkurat der. Allikevel finnes det flere slike personer på hankjønn siden. Da konkluderer jeg med at storparten av menn har lave standarder, er desperate og løse? Med mindre du har gode argumenter som får meg til å tenke annerledes..

Et annet poeng jeg vil nevne, er at selv om en mann har sex med ei dame på 1.date, så er det ikke nødvendigvis slik at han automatisk ikke vil ha et forhold med henne. Det kan utvikle seg til et forhold uansett, så dette burde du vel nevnt. Og det er heller ikke av den grunn jeg mister interesse for en mann. Menn vil ha sex uansett om de er ute etter et forhold eller ei. Men det at de faktisk er pågående og vil utføre det på 1.date, er det som gjør at jeg får et spesielt inntrykk av de. Du sier selv at de krever ingenting fra kvinner (annet enn å ha ei fitte). Det får meg til å føle meg lite verdsatt (selv om muligheten for at han skulle være interessert i noe mer, er der), og jeg mister respekten. Det høres ironisk ut vet jeg, da en mann som er ute etter sex, vil miste respekten for meg også. Så det går begge veier.

Dette ble langt innlegg, men prøvde å gi et utfyllende svar for å unngå misforståelser ☺

du argumenterte egentlig ikke mot noe jeg sa...men desperate menn sa du ??? ja jeg vet de finnes. jeg ser det hver eneste dag og det er kvalmt å se på. de er desperat fordi de ikke er så heldig med utseende og samtidig ikke er så flink med damer. og når det da samtidig er mye vanskeligere for menn å få sex, så må de nesten bli desperat for å i det hele tatt få seg noe, isteden for å skjerpe seg på andre områder noe de burde isteden..... 

er det en smiley helt til slutt der ? eller hva skal det forestille

Endret av brownbrown
Skrevet
19 minutter siden, brownbrown skrev:

du argumenterte egentlig ikke mot noe jeg sa...men desperate menn sa du ??? ja jeg vet de finnes. jeg ser det hver eneste dag og det er kvalmt å se på. de er desperat fordi de ikke er så heldig med utseende og samtidig ikke er så flink med damer. og når det da samtidig er mye vanskeligere for menn å få sex, så må de nesten bli desperat for å i det hele tatt få seg noe, isteden for å skjerpe seg på andre områder noe de burde isteden..... 

er det en smiley helt til slutt der ? eller hva skal det forestille

Poenget mitt var vel egentlig at menn ikke er bedre enn kvinner, slik som du skal ha det til. Vi er ganske like, sånn egentlig. Selv om dere faktisk er litt billigere, ettersom dere ikke krever noe. 

På samme måte som at dere synes at kvinner som har sex på 1.date, er lett på tråden. Så finnes det kvinner som tenker slikt om dere også  (deriblant meg). Enten det, eller så tenker jeg som en mann og skulle være født i mannlig kropp ☺

Skrevet

Jeg og eksen min hadde sex andre gang vi møttes. Rett og slett fordi kjemien var så sterk og vi var så tiltukket av hverandre. Det sa pang første gangen vi møttes tilfeldig gjennom felles venner. Planen var ikke å ha sex den andre kvelden da han var på fest hos meg - vi ble litt beruset utover natten og han sov over, mest fordi han skulle hjelpe meg å passe på at min suicidale venninne som lå på sofaen ikke skulle fyllekjøre eller gjøre noe dumt. Da jeg så hvor omsorgsfull han var mot henne så bare falt jeg helt pladask :rodmer: Jeg er generelt ikke lett på tråden og er veldig kresen på hvem jeg har sex med, det må isåfall være med en der jeg ser for meg oss sammen i et seriøst forhold. Jeg tenker at det ikke nødvendigvis betyr at hun vil ha sex nå, det kan være så enkelt som at hun er nervøs for daten og føler seg mest komfortabel hjemme i kjent miljø. Men det kan også være hun er ute etter å BARE ha litt sex også! Ikke alle jenter som ønsker seg forhold. Om hun ønsker seg forhold, og har sex med deg, så trenger det ikke å bety at hun er lett på tråden. Hun kan ha mye å tilby deg fordiom. Kanskje hun bare liker deg veldig godt og blir veldig tiltrukket av deg? Er ikke det positivt da? Eller kanskje hun sliter med dårlig selvbilde og føler at hun må gi deg sex for at du skal bli oppriktig interessert i henne. Ja, kan være mye. Men du kan ikke dømme henne som person bare fordi hun har lyst på sex med deg.

Anonymkode: 69138...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...