AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #1 Skrevet 15. februar 2017 funnet ut at jeg har skrevet innlegg her på kvinneguiden om han. Joda, min ex har funnet ut at jeg har lagt ut vår livshistorie om hvor mye jeg misliker han her inne, og så bruker han det mot meg nå, ikke det at jeg har lagt ut alle detaljer eller noe, du må faktisk kjenne oss ganske så godt for å finne ut at det er oss jeg har skrevet om, og likvevell må du også gjette deg litt fram til at det er oss. Så hvordan i H%#¤&¤#" har han funnet det ut? Anonymkode: 5a39e...6cf
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #2 Skrevet 15. februar 2017 Hvis han er en eks trenger du vel ikke bry deg? Ta det som en lærepenge. Skal du utlevere andre på nett så må du anonymisere nok. Anonymkode: 27552...080 1
Monstrum Skrevet 15. februar 2017 #3 Skrevet 15. februar 2017 Det er ikke slik at kvinneguiden er forbeholdt kvinner, det er mulig for en mann å gå inn på forumet og lese... Og ofte hvis man googler noe, så kommer det gjerne opp flere tråder fra kg med det temaet eller noen av ordene du har søkt etter. Så det er slett ikke umulig at han har snublet over det selv, eller noen som kjenner dere kan ha lest innlegget og skjønt hvem det dreide seg om. Men, som AB over meg her sier; hvorfor bry deg? Han er en eks, forholdet deres er over. På hvilken måte kan han bruke det mot deg? "OK, jeg skrev om oss, sorry hvis du ble fornærma men jeg anonymiserte og trengte å lufte ting med noen som ikke kjente oss. Slapp av" Det som har skjedd har skjedd, du kan ikke gå tilbake og hindre at han leste det. Ikke la han få den makten over deg ved å la det gå innpå deg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #4 Skrevet 15. februar 2017 8 minutter siden, Monstrum skrev: Det er ikke slik at kvinneguiden er forbeholdt kvinner, det er mulig for en mann å gå inn på forumet og lese... Og ofte hvis man googler noe, så kommer det gjerne opp flere tråder fra kg med det temaet eller noen av ordene du har søkt etter. Så det er slett ikke umulig at han har snublet over det selv, eller noen som kjenner dere kan ha lest innlegget og skjønt hvem det dreide seg om. Men, som AB over meg her sier; hvorfor bry deg? Han er en eks, forholdet deres er over. På hvilken måte kan han bruke det mot deg? "OK, jeg skrev om oss, sorry hvis du ble fornærma men jeg anonymiserte og trengte å lufte ting med noen som ikke kjente oss. Slapp av" Det som har skjedd har skjedd, du kan ikke gå tilbake og hindre at han leste det. Ikke la han få den makten over deg ved å la det gå innpå deg. Prøver å ikke bry meg, måtte bare lufte litt først... Er desverre en del andre ting i luften hos oss som gjør at jeg tror han kan bruke det. Og vet at KG ikke er forbeholdt kvinner, men når du har tatt en del forhåndsregler på hva du skriver og så mange innlegg som det er her fra hele landet, så skulle en tro at det ville vere litt vanskeligere å legge to og to sammen. Anonymkode: 5a39e...6cf
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #6 Skrevet 15. februar 2017 8 minutter siden, herremann skrev: bare å nekte for det. har han funnet det ut så har han funnet det ut, da skjønner han hvor mye jeg misliker måten han oppfører seg på. Anonymkode: 5a39e...6cf
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Hadde nektet plent ... og i hvert fall ikke bekreftet misstanken hans med ett nytt innlegg Anonymkode: a6489...5f7 4
Lou Salome Skrevet 16. februar 2017 #8 Skrevet 16. februar 2017 Så hvorfor lufter du det her?! Han leser jo her? Gjør du det bare ikke verre? 2
boblevann Skrevet 16. februar 2017 #9 Skrevet 16. februar 2017 Hva så? Hvordan mener du han kan bruke et anonymt forum mot deg? Det er jo anonymt... Selv om han tror det er deg, kan du bare nekte. Og hvorfor lager du nytt innlegg? Og ikke minst: hva så om du misliker en eks? Er mange som hater ex-ene sine.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #10 Skrevet 17. februar 2017 På 15.2.2017 den 21.18, AnonymBruker skrev: funnet ut at jeg har skrevet innlegg her på kvinneguiden om han. Joda, min ex har funnet ut at jeg har lagt ut vår livshistorie om hvor mye jeg misliker han her inne, og så bruker han det mot meg nå, ikke det at jeg har lagt ut alle detaljer eller noe, du må faktisk kjenne oss ganske så godt for å finne ut at det er oss jeg har skrevet om, og likvevell må du også gjette deg litt fram til at det er oss. Så hvordan i H%#¤&¤#" har han funnet det ut? Anonymkode: 5a39e...6cf Vi lever i 2017. Du bør ikke legge ut noe din bestemor ikke kunne tålt å sett, uavhengig av om det er anonymt eller ei. Anonymkode: 57041...5c4
Peter007 Skrevet 17. februar 2017 #11 Skrevet 17. februar 2017 På 15.2.2017 den 21.18, AnonymBruker skrev: funnet ut at jeg har skrevet innlegg her på kvinneguiden om han. Joda, min ex har funnet ut at jeg har lagt ut vår livshistorie om hvor mye jeg misliker han her inne, og så bruker han det mot meg nå, ikke det at jeg har lagt ut alle detaljer eller noe, du må faktisk kjenne oss ganske så godt for å finne ut at det er oss jeg har skrevet om, og likvevell må du også gjette deg litt fram til at det er oss. Så hvordan i H%#¤&¤#" har han funnet det ut? Anonymkode: 5a39e...6cf Forventer du ikke en reaksjon dra hans side? Du kan nå snu på det og tenke deg i hans situasjon. Du kjenner hans personlighet og vet om mye av det som er sårt for han. Men er du redd for noe hevn? Det kan virke litt slik. Men uansett er det en uting og utlevere andre om fortrolige ting. Det er nærliggende å tro at du har fortalt det til vennen og famile. I noen hvertfall. Det ville jeg ha tenkt. Sladre kjerringer henger ikke høyt på bygda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå